Hur ser en mördare ut?

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Ort
Kåkjävul
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
charlienring.jpg
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Ja faktiskt, svårt fall av liberalism.

Ingen aning men visst ser den här tillplattade bruden skum ut. :gnissla
Kolla blicken. :skrämd

Sådär ser de flesta tyskor ut. Inget onormalt i det.
Vi har länge skämtat om tysknäsorna.

Här är väl en liten bekräftelse på Lombrosos teorier.

200px-Wuornos.jpg

Äh, det där ser ut som en vanlig bitter gula blend kärring som glömt sminket.

Men fan, såg ni min passbild skulle ni garanterat ta mig för mördare också. Ser ut som en serbisk krigsförbrytare där.....

När kan man förnya sitt pass? Kan jag kanske sälja det och skaffa ett nytt där jag har mittbena istället?
 
Last edited:

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Men fan, såg ni min passbild skulle ni garanterat ta mig för mördare också. Ser ut som en serbisk krigsförbrytare där.....

När kan man förnya sitt pass? Kan jag kanske sälja det och skaffa ett nytt där jag har mittbena istället?

Nytt pass är det bara att hämta ut när som... Du har bara tappat ditt gamla...
Kostar ju en hel del och gäller bara i fem år men men...
En fråga bara...
Varför tror du det blir bättre om du hämtar ut ett nytt??
Tanken med ett pass är ju att det ska vara DIN nuna på bilden och ser det
för taskigt ut idag så lär det ju inte bli bättre med en ny bild med
samma taskiga förutsättningar?? :3freak

:lol
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Nytt pass är det bara att hämta ut när som... Du har bara tappat ditt gamla...
Kostar ju en hel del och gäller bara i fem år men men...
En fråga bara...
Varför tror du det blir bättre om du hämtar ut ett nytt??
Tanken med ett pass är ju att det ska vara DIN nuna på bilden och ser det
för taskigt ut idag så lär det ju inte bli bättre med en ny bild med
samma taskiga förutsättningar?? :3freak

:lol

Ptja, till att börja med hade jag ju kunnat lagt 5 min på rakning innan jag tog passfotot. Ser inte du också ut som ett troll efter att inte ha rakat dig på två veckor?
 

Klosse

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2016
Ort
Essinge församling
Hoj
BMW
En av de allra mest otäcka, tycker jag.

(gammal tråd, jag vet!)
 

Bifogat

  • christine-schurrer-4.jpg
    christine-schurrer-4.jpg
    38.8 KB · Visningar: 104
Last edited:

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
Dom ser mest ut att vara såssialdemokraaater.

Såcialdemorkater, säreget utseende,märkliga kroppsformer,kroppshållningar,bidragstagare,Samhallsfolk och så vidare.

Säpoagenter utan minsta tvekan , en kvinna med dessa egenskaper är desutom garanterat ofta en höjdare med mycket järn i elden - Säpo vet att om en man stöter på henne så är det en främmande makts agent....som har jävligt bra betalt:hihi

Det fanns en Säpokvinna i Göteborg som luktade så illa :4skrika så det föll ned döda fåglar från skyn,trädena tappade lövena och klockorna stannade i Mora:rofl
 

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Ort
Göteborg
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Kan man fejka en utvecklingsstörning för att få lite extraknäck hos säpo klockringarn? Jag är rätt säker på att en granne är ryssvänlig. Har inte sett några nazistjihadister än men dom dyker nog upp snart.
 

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
Skall du jobb extra åt Säpo så måste du vara trovärdig , dom tar inte folk som ringer in utan spanar efter anställda.
Dom har avlyssnat alla och väljer sina angivare med mest desperat mongolidsyndrom.

Dom tar bara hopplösa fall som dom kan göra beroende av lite småpengar - alltså mongos :tummenupp

Huvudregeln inom Säpo är att alla som inte utgör samhällsnytta inom jobb som är vinstdrivande(skattar in pengar) värvas - alltså Samhall,AA och m.m
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
B9JbD_mIEAAzuSL.png


680.jpg


680.jpg


Michael Skråmo

Första bilden är ifrån en av SVT's studios där han var expert på islamofobi...
Bl.a. motsatte han sig bilden av muslimer som gubbar med skägg och AK-47... De två andra bilder är ifrån när han tagit sig ner till Syrien med familj och poserar med en.. AK-47...

En intressant fråga är ju om familj bara innefattar barn och en fru, eller om han har flera. Han har iallafall försökt få hit flera kvinnor från Sverige ner till Syrien för att bli hans fruar...
 

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Ort
Göinge Fridhem/ Kristianstad
Hoj
Tösernas leksaker,
B9JbD_mIEAAzuSL.png


680.jpg


680.jpg


Michael Skråmo

Första bilden är ifrån en av SVT's studios där han var expert på islamofobi...
Bl.a. motsatte han sig bilden av muslimer som gubbar med skägg och AK-47... De två andra bilder är ifrån när han tagit sig ner till Syrien med familj och poserar med en.. AK-47...

En intressant fråga är ju om familj bara innefattar barn och en fru, eller om han har flera. Han har iallafall försökt få hit flera kvinnor från Sverige ner till Syrien för att bli hans fruar...

Såg jubelidioten på tv häromkvällen och man undrar hur jävla felknullad han är!
Det är ju inget litet fel på honom heller.

Må han träffas av en kula i magen och plågas i många timmar innan han dör. Hoppas han dumma kärring råkar ut för samma skytt och plågor.
 

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Ort
Göteborg
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Skall du jobb extra åt Säpo så måste du vara trovärdig , dom tar inte folk som ringer in utan spanar efter anställda.
Dom har avlyssnat alla och väljer sina angivare med mest desperat mongolidsyndrom.

Dom tar bara hopplösa fall som dom kan göra beroende av lite småpengar - alltså mongos :tummenupp

Huvudregeln inom Säpo är att alla som inte utgör samhällsnytta inom jobb som är vinstdrivande(skattar in pengar) värvas - alltså Samhall,AA och m.m
Mina närmsta vänner tror ju att jag är jubelmongo, jag borde ju kunna övertyga säpo då. Ska bara äntra nån slags fas tre existens också då.
 

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
Na alltså du måste vara bevakat sedan födseln av Säpos värvningskomitte.
Typ övergivet jubelmongo som blivit lämnat på kyrktrappen vid 1 års ålder , sedan fosterhemsplacerat hos Säpopar som består av två tvångsteriliserade och medicinerade mentalpatienter.

Så du inte kan vara en plantering från typ CIA som klättrar in i Säpo - det är en mycket paranoid kultur där - ringer du in ett tips till Säpo så kommer du avlyssnas och analyseras fett då dom undrar varför
du försöker lura dom! Glöm genast!

Jag har kört skiten,hånat och förnedrat Säpopersonal på ett sådant sätt att dom inte ville vara med oss andra här på jorden och , ja dom fick psykoser och valde att avsluta lidandet själva.

Jag är stolt över det - haha , dårar skall inte försöka styra över vanliga människor.

Så droppa Säpo
 

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Ort
Göteborg
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Na alltså du måste vara bevakat sedan födseln av Säpos värvningskomitte.
Typ övergivet jubelmongo som blivit lämnat på kyrktrappen vid 1 års ålder , sedan fosterhemsplacerat hos Säpopar som består av två tvångsteriliserade och medicinerade mentalpatienter.

Så du inte kan vara en plantering från typ CIA som klättrar in i Säpo - det är en mycket paranoid kultur där - ringer du in ett tips till Säpo så kommer du avlyssnas och analyseras fett då dom undrar varför
du försöker lura dom! Glöm genast!

Jag har kört skiten,hånat och förnedrat Säpopersonal på ett sådant sätt att dom inte ville vara med oss andra här på jorden och , ja dom fick psykoser och valde att avsluta lidandet själva.

Jag är stolt över det - haha , dårar skall inte försöka styra över vanliga människor.

Så droppa Säpo
Ja men hur kan jag droppa att säkerhetspolisen i landet jag bor i är så jävla efterbliven att dom inte ens försöker göra sitt jobb?
Dom behöver ju uppenbarligen all hjälp dom kan få! Tänk på barnen som ska behöva växa upp i den här oredan klockringarn. Eliasson kanske blir chef där nu istället när han jobbat klart med polisväsendet.
 

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Ort
Hälsingland
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Den mest skrämmande jäveln ser jag varje morgon när jag kliver upp och tittar i spegeln. Har inte så mycket med utseende att göra, men jag vet vad fanstyget tänker. :näsblod
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top