bissmark skrev:Här jobbar i alla fall jag.
Någon som kan gissa...??
/B
30 spänn på tågex!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
bissmark skrev:Här jobbar i alla fall jag.
Någon som kan gissa...??
/B
4 nyanser av brunt?Solid snake skrev:Min arbetsplats.
kajlyl skrev:Fick en kul tanke för nått år sen (efter att ha läst en liknande "vad jobbar du med") vi har medlemmar inom nästan alla arbetsområden, tänk om alla på SH hade börjat sabotera på sin arbetsplats. Hade nog kunnat märkas rätt ordentligt!
Ja jag vet... jag är sjuk![]()
Som filmen Fight club!kajlyl skrev:Fick en kul tanke för nått år sen (efter att ha läst en liknande "vad jobbar du med") vi har medlemmar inom nästan alla arbetsområden, tänk om alla på SH hade börjat sabotera på sin arbetsplats. Hade nog kunnat märkas rätt ordentligt!
Ja jag vet... jag är sjuk![]()
Gräddnos skrev:Jag vet, jag vet! Det är en driftledningscentral... För tåg. Vinner jag ngt nu eller faller jag ur leken för att jag själv jobbar på en?![]()
juha01 skrev:30 spänn på tågex!
Neb Jones skrev:Det är säkert Fortums driftcentral för elnätet. Baserar min gissning på att det inte verkar finnas några människor som jobbar.![]()
Svar till: "Strömlös i Stockholm".
Står på din sida att du jobbar statligt..... Är tågex statligt?bissmark skrev:Nope, ute och cyklar!
Allt folk sitter i detta fallet bakom mig.
Är kunderna lika trevliga?Sundance Kid skrev:Här stod jag och döda tid i sommras,, nu står jag i en annan dock butik, dock med samma utbud! trevligt...![]()
morlock skrev:Är kunderna lika trevliga?![]()
Vilket underbart sommarjobbSundance Kid skrev:Här stod jag och döda tid i sommras,, nu står jag i en annan dock butik, dock med samma utbud! trevligt...![]()
Kan tänka mig att du lånade hem en hel del filmer.Sundance Kid skrev:Här stod jag och döda tid i sommras,, nu står jag i en annan dock butik, dock med samma utbud! trevligt...![]()
Du är polsk städerska?Starstriker skrev:Det blir inte roligare än man gör det.......
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |