Hur ser det ut på bulten?

Fürstenhoff skrev:
2070515 He he he, och hur fort har JAG kört där då om jag får fråga eftersom att du vet att DTM har den snabbaste tiden på "Slingerbulten"!! :pannkyss

Jag menar - jag har kört MÅNGA sekunder under banrekordet för mc med min K5'a på Nürburg ring - varför skulle DTM's tid vara så omöjlig då!! :va

/Fürstenhoff.
Bara ett antagande då det inte fanns med på senaste filmen.. Men det kan ju finnas andra orsaker till det....

Edit:
Finns säkerligen några som är snabbare än DTM på bulten.... Fast jag ser inte någon merit idet direkt.. den personerna vet nog iaf att de är snabba óch behöver inte bevisa det....

Last edited:
Fürstenhoff skrev:
2070515 He he he, och hur fort har JAG kört där då om jag får fråga eftersom att du vet att DTM har den snabbaste tiden på "Slingerbulten"!! :pannkyss

Jag menar - jag har kört MÅNGA sekunder under banrekordet för mc med min K5'a på Nürburg ring - varför skulle DTM's tid vara så omöjlig då!! :va

/Fürstenhoff.
Fürstenhoff skrev:
2071116
EDIT: Missade en sak i ditt inlägg rörande om jag kört fortare än DTM eller inte på "Slingerbulten" - jag har aldrig påstått att jag skulle ha gjort detta utan försökte bara se det svåra i det hela!!
Tror :rolleyes: personligen att DTM är överlägset snabbare än alla andra på "Slingerbulten" - han måste vara omänsklig!! :Bugar
/Fürstenhoff.

Ibland är det stort att vara kaxig och sarkastisk, ibland vinner man förtroende på att vara ödmjuk. Det är en svår balansgång det där.
Vissa kan det andra inte, så enkelt är det.

IronMike skrev:
2070895 Åkt ett par gånger under vinterhalvåret .. bulten känns trasigare än någonsin. Sprickor å hål i vägen på sina ställen :död
Rejsade med lastbilen i fredags på bulten, alla sprickor verkar vv ha lagat men det fanns rejäla gropar på vissa ställen.

Sluta diskutera vem som kör snabbast och upp med bevis istället.

Fürstenhoff skrev:
Fråga: är det inte ganska ointressant i slutändan rörande vem som är snabbast på en vägsträcka!! :va

Jag menar, spelar det någon roll om det 4.30 eller fortare på "Slingerbulten" eller inte så länge det finns trevligt film material att titta på!! :va

Svar: DTM är snabbast på "Slingerbulten" - det vet väl alla vid det här laget!!
:pannkyss

/Fürstenhoff.
Jo det var ungefär så jag menade.

Fürstenhoff skrev:
2071194 Ryktet (men kan man verkligen lita på ett rykte :va ) säger att det kommer en framtida film som har något med "Slingerbulten" att göra!! ;)

/Fürstenhoff.
Ser fram emot det ;)

*DanTheMan* skrev:
2077034 Var på en premiär tur idag o självklart drog man till Bulten med grabbarna boyz .Stackars Bulten såg tamejävlar bedrövlig ut,,,den som tänker köra fort-fort där bör tänka både en eller två gånger.Gropar djupa som pormaskar på en tonåring o drös med längsgående gruslagningar a la vägverket.
Håll hårt i styret !!!!!!!!!!!!
Fyfan .. vi får höra om vodafone, marlboro å comercial bank, kan gå in å sponsra gp bulten

:3freak

PETER-STHLM skrev:
2085125 glöm inte njurbälte, fi fan vad stötigt det var :(
:död ..tog en snabbtitt med bilen idag, skicket är inte allra bästa...

Har en släkting som är regionsansvarig på vägverket, ska kirra fram hans mail så kanske vi kan bomba den med förslag om ny asfalt på bulten...

:yoparty

Åkte bil där för några dagar sen,SHIT rent ut sagt livsfarlig nu,sprickor&hål överallt,GÖRAN PERSSON mina skattepengar TACK :lol Asfaltera om :gnissla !!!

fifan asså ..offra några km vajjersträcka, å ge oss en ny bult :7peta

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...