"hur ser det ut i ditt garage" XXXL

Eniac

Hojåkare i exil
Gick med
13 Sep 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
ja det vore najs... :(
Varför är det så att i 99% av fallen verkar mycket pengar automatiskt leda till dålig smak?
 

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Det gör lite ont i hjärtat när man ser en bild som den nedan.
Tänk om dessa bilar fick åtnjutas på väg som dom är byggda för istället för att stå som nån jävla trofé i ett "garage". :(

4036263369_a8e71ace73_o.jpg
 

Cirkus

Ny medlem
Gick med
20 May 2006
Ort
Örebro
Hoj
Varierar...
FAN vad mycket fint det fanns!! (både bilar och garage)
Känns som man ligger efter...
 

Pitbuell

+ 2 deciliter
Gick med
31 Jan 2007
Ort
Nyköping
Hoj
XB12S
Gaah, jag vill ha det här huset NU! Fast snubben kan få behålla bilarna som inte är i min smak.

4034307006_d4cbf63bbc_o.jpg
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Varför är det så att i 99% av fallen verkar mycket pengar automatiskt leda till dålig smak?

Nu har jag kollat igenom hela första sidan och jag såg bara ETT garage som var osmakligt. Men det skulle funka ändå med tanke på bilarna i det :D

Det gör lite ont i hjärtat när man ser en bild som den nedan.
Tänk om dessa bilar fick åtnjutas på väg som dom är byggda för istället för att stå som nån jävla trofé i ett "garage". :(

4036263369_a8e71ace73_o.jpg

Jag tror dock att de luftast rätt rejält. En färg för varje veckodag dessutom.
 
Last edited:

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Nypan
Hoj
KTM 1090 ADV S
Det gör lite ont i hjärtat när man ser en bild som den nedan.
Tänk om dessa bilar fick åtnjutas på väg som dom är byggda för istället för att stå som nån jävla trofé i ett "garage". :(

Sålde inte Nicolas Cage alla sina bilar för att de bara stod? Ut på vägarna för fan.
 

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Jag tror dock att de luftast rätt rejält. En färg för varje veckodag dessutom.

Det tvivlar jag på med tanke på hur dom verkar vara i skick (vilket iof är bra).
Men det är klart, han kanske har någon betjänt som tvättar och håller puts på bilarna mellan varven han använder dom.

Men ska man tuffa runt med det antalet bilar han äger så kan han inte göra annat än att köra bil om dagarna. Vilket låter lite för osannolikt. :gnissla

Synd är det iaf.
 

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R
Sök jobb hos honom som underhållsförare till bilarna och polerare.

Du lär nog sova i en bra säng:)
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Man kanske skulle titta efter en nedlagd brandstation till salu ute i obygden? Tänk att slå upp sina blå en lördagsmorgon, sömndrucket vackla fram till den kromade stången som man omanligt men porrigt omslingrar...
och vips befinner man sig nere i garaget, där alla järnen står på rad. Fulltankade och med varsin port.
 

zappen

Hepp
Gick med
8 Jun 2004
Ort
Linköping
Hoj
2*Yamaha
Man kanske skulle titta efter en nedlagd brandstation till salu ute i obygden? Tänk att slå upp sina blå en lördagsmorgon, sömndrucket vackla fram till den kromade stången som man omanligt men porrigt omslingrar...
och vips befinner man sig nere i garaget, där alla järnen står på rad. Fulltankade och med varsin port.

Finns väl en och annan ledig kyrka som står tom? Kan det vara något?
 

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R
kul medfler som har samma idéer som en själv. Så kommer jag med bo på lördag, efter jag kammar hem 110miljoner på lotto.....
 

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Ducati
Har också tänkt på hur perfekt en gammal brandstation ute på landet vore om man samlat på sig ett gäng fordon.

Likaså någon gammal övergiven klassisk bensinmack med en liten verkstad eller någon av de många övergivna flyghangarerna norrut med välvda takkonstruktioner. Många gånger i fallfärdigt skick tyvärr. Eller varför inte en gammal gedigen stenlada ute på land som tyvärr ofta tillhör någon större gård eller gods. I ett annat liv kanske.

Ett gammalt trämagasin i en hamn kanske, men de har nog redan båtfolket tagit beslag på eller någon kommersiell företagare.

I militärstäderna finns det ju gamla övergivna fort och andra bergrum som säkert går att använda.

Tittar ni noga i städerna kan ni säkert hitta spår av någon gammal bilaffär i något hus som inte ser mycket ut till världen. Ofta körde man in bilarna via skyltfönstret som gick att fälla ner eller upp.

Det finns massor med annorlunda lösningar. Bara fantasin sätter gränserna.

Finns väl en och annan ledig kyrka som står tom? Kan det vara något?

http://www.hemnet.se/beskrivning/948497?r=3
 
Last edited:
Nyheter
Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Top