Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
goodfella skrev:Detta må vara en av dom gayigaste trådarna på det här forumet.![]()
Ne då! dom vill bara verka tuffa, så de går in på google och söker på bilder "trummset"Zana skrev:Jävlar, har alla plötsligen värsta trumseten hemma... Shit!
Rodentboy skrev:o pratar man trumset så måste man ju ha med M/S Bozzio...
goodfella skrev:Han lär ju inte hinna med att slå på alla dom där på en hel skiva.![]()
Rodentboy skrev:Tveksam till att han är med på särskilt många skivor nuförtiden...han kör nog uteslutande clinics tror jag, men han finnas att höra på några plattor med Zappa och UK...in the dead of night är en grymt bra låt med sistnämnda..
supernaut skrev:Han spelade väl med ett band som hette Black light syndrome. en så kallad supergrupp. Sammansatt av dundermusiker, ungefär som Liquid tension experiment.
på tal om shyssta trumset så lirar Peart på ett träningsset på nya Rush dvd´n (Rush in Rio) Är det nån som sett det och vet vad det heter.
Ser ut som det bara är skinnen ??
Rodentboy skrev:UK var väl någon form av supergrupp också har jag för mig..kommer inte ihåg vilka som var med dock..BLS har jag inte hört mycket om tyvärr.
Har inte sett det setet, men är det inte något övningsset från Remo? Jag har några övningsplattor hemma och det är i princip bara skinn uppspända på gråa ramar...
Neil har haft en del fina set också. Hans Ludwig på Show of hands går inte av för hackor..eller hans DW på Test For Echo...
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |