Jag har inte swish, av en ren princip.
Stäm swish på 10000:- för varumärkesintrång, ring banken och be att få växla till dig enkronor. Bind säcken om halsen på den misshaglige, eller vad du tänkt dig. Problem solved.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag har inte swish, av en ren princip.
Stäm swish på 10000:- för varumärkesintrång, ring banken och be att få växla till dig enkronor. Bind säcken om halsen på den misshaglige, eller vad du tänkt dig. Problem solved.
Det handlar inte om att känna sig kränkt. Du vet inte heller vad detta handlar om.
Jag VET att detta inte är varken rationellt eller förnuftigt, men jag vill ändå undersöka metoderna för att se om det är genomförbart. Jag har hittills i mitt liv aldrig hatat någon, detta är första gången. Det är en obekant känsla, och den är stark.
Det äter upp mig inifrån, som sportbike skrev. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt saken, och hoppas väl mest att det ger med sig med tiden. Men än så länge är det ingen skillnad åt det positiva hållet alls, tvärtom. Så då tänkte jag att jag kan testa andra metoder än att vänta ut skiten.
Det var inte jag som puttades. =)Hur gjorde du det där?![]()
Att man kan vara så otacksam som du är e helt sjukt, det ända du ser med denna personen är dom få fel den har gjort o inte vad den har ställt upp på/med när du behövt hjälp!
Alla gör fel, eller jag alla utom du!
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP