dn-L
Office Linebacker
Lät som ett skamligt förslag?Ragga upp en brud som gör allt jobb (köra) så kan du ju göra precis vad du vill under tiden.![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lät som ett skamligt förslag?Ragga upp en brud som gör allt jobb (köra) så kan du ju göra precis vad du vill under tiden.![]()
Lät som ett skamligt förslag?![]()
Tjöra bil är fanimej det skönaste som finns! Jag brukar ladda på med smetiga bilåkarlåtar som man annars inte får lystna på. Sen tjöper jag kaffe och snus och tar följdaktligen lavatoriumpauser på löpande.
Jag har med med grejer som inte funkar att ha med på flyget.Flyg iställetEnda anledningen att åka bil är ju om man har grejjer som inte funkar att ha med sig på flyget/alternativt kan skicka med bud några dagar innan... Orka åka bil
![]()
Jag har med med grejer som inte funkar att ha med på flyget.![]()
Håller med. Ensam på frostgnistrande vägar i en varmkörd och gemytligt knackande dieselbil genom vintersverige (gärna nattetid och med CD-väskan bystad med favvomusik) är ju så djäkla ombonat och mysigt det kan bli!
Avbrutet med kaffe, snus och osund mat på nattöppna truckermackar.
Jag lyssnar just nu på Ernst-Hugo Järegård som läser Skräckens Labyrinter av HP Lovecraft.
Ernst-Hugo sitter och spottar i mikrofonen och gör sina egna ljudeffekter. Hur jävla bra som helst.
Jag kan berätta det för dig, men då måste jag döda dig sedan.Vad äre du skall smuggla för något?![]()
Jag kan berätta det för dig, men då måste jag döda dig sedan.
Köra bil är bland det ledsammaste som finns, speciellt om man inte har något att lyssna på.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |