syltburk
Skallig och arg!
Jag ska köra närmare 200 mil på två dagar nästa vecka. Jag kommer att vara ensam i bilen. Vad ska jag göra för att det inte ska vara så förbannat tråkigt och segt? Jag har funderat ut följande saker men ni får gärna komma med fler förslag.
Leka Michael Schumacher och rejsa helvete hela vägen.
Fördelar: Det är roligt. Resan går mycket fortare.
Nackdelar: Om man kör jättesnabbt är risken stor att få snuten efter sig. Jag tänker inte försöka att köra ifrån snuten med en bil.
Betala en prostituerad för att utföra oralsex på mig hela resan.
Fördelar: Det känns skönt, åtminstone de första timmarna.
Nackdelar: Det blir nog jävligt dyrt. Skadorna på mig kan bli förödande även vid en liten krock. Dessutom är hon inte mycket till sällskap om hon har munnen full och inte kan prata.
Ta med en vän som sällskap.
Fördelar: Det blir roligare med sällskap.
Nackdelar: Jag har ingen vän i närheten som kan vara borta två dagar från jobbet. Hotellrummet har endast en säng och jag tänker inte dela säng med en kille.
Ragga upp en tjej och ta med henne.
Fördelar: Ganska uppenbart vilka fördelar det är.
Nackdelar: Om man inte känner henne så är risken att man upptäcker att hon är en psykopat när man är 50 mil hemifrån. Jag är värdelös på att ragga upp tjejer.
Ta med hantlar och träna i bilen.
Fördelar: Jag blir ännu starkare.
Nackdelar: Det blir svårt att träna utan att bilkörningen blir lidande. Bilen blir tyngre och får därmed sämre prestanda.
Spela spel på datorn
Fördelar: Det är roligt, i alla fall om man spelar ett roligt spel.
Nackdelar: Liksom med styrketräningen blir det svårt att koncentrera sig tillräckligt mycket på bilkörningen.
Har ni något bättre tips? Jag blir mycket tacksam för all hjälp jag kan få!
Leka Michael Schumacher och rejsa helvete hela vägen.
Fördelar: Det är roligt. Resan går mycket fortare.
Nackdelar: Om man kör jättesnabbt är risken stor att få snuten efter sig. Jag tänker inte försöka att köra ifrån snuten med en bil.
Betala en prostituerad för att utföra oralsex på mig hela resan.
Fördelar: Det känns skönt, åtminstone de första timmarna.
Nackdelar: Det blir nog jävligt dyrt. Skadorna på mig kan bli förödande även vid en liten krock. Dessutom är hon inte mycket till sällskap om hon har munnen full och inte kan prata.
Ta med en vän som sällskap.
Fördelar: Det blir roligare med sällskap.
Nackdelar: Jag har ingen vän i närheten som kan vara borta två dagar från jobbet. Hotellrummet har endast en säng och jag tänker inte dela säng med en kille.
Ragga upp en tjej och ta med henne.
Fördelar: Ganska uppenbart vilka fördelar det är.
Nackdelar: Om man inte känner henne så är risken att man upptäcker att hon är en psykopat när man är 50 mil hemifrån. Jag är värdelös på att ragga upp tjejer.
Ta med hantlar och träna i bilen.
Fördelar: Jag blir ännu starkare.
Nackdelar: Det blir svårt att träna utan att bilkörningen blir lidande. Bilen blir tyngre och får därmed sämre prestanda.
Spela spel på datorn
Fördelar: Det är roligt, i alla fall om man spelar ett roligt spel.
Nackdelar: Liksom med styrketräningen blir det svårt att koncentrera sig tillräckligt mycket på bilkörningen.
Har ni något bättre tips? Jag blir mycket tacksam för all hjälp jag kan få!