JJ
Sur
Hej! Någon som vet hur man räknar? 64,4mm slag och 77mm borr vad blir det för kubik. Tackar för svar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hur räkna ut CC?

Haha! Jo jag tyckte matte va kul faktiskt. Hadde särskild matte som det hette på min tid för 20år sen. Men men kommer fan inte ihåg hur man räknar ut någonting längre utan en miniräknare. Hur som helst så blev det 299,89ccm. Fick ett roligt paket hem idag nämligen.
Låt mig gissa....
Ett 300cc kit till en 250F motor?
Nope! Är 64,4x77 vanligt förekommande på sånna? Fick hem ett Hondaline 300r topend kit till min Atc. Nyborrad med Wössner smidd & coatad Trx330 kolv. Deck moddad cylle(anpassad för Trx kolven), Aggressive trail portad cylle och hyvlad topp för planhets skull. Allt jobb utfört av FLOTEK i Usa. http://www.flotekperformance.com/Låt mig gissa....
Ett 300cc kit till en 250F motor?
Nope! Är 64,4x77 vanligt förekommande på sånna? Fick hem ett Hondaline 300r topend kit till min Atc. Nyborrad med Wössner smidd & coatad Trx330 kolv. Deck moddad cylle(anpassad för Trx kolven), Aggressive trail portad cylle och hyvlad topp för planhets skull. Allt jobb utfört av FLOTEK i Usa. http://www.flotekperformance.com/
64,4mm slag är vanligt i div 250cc crossmotorer därav gissningen...
Obanteg! Är du rörkrökare? Tänkte på avatarbilden, är själv röris och har nog ett par sånna tuber i garaget. Annvändbart till lite allt möjligt Haha!

|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |