Tjena!
Har lite tankar kring att bygga om en motard/off road-stånka till något mer landsvägsanpassat (lite som ozeos DR800 café-bygge men ändå inte) och för att lösa detta har jag bland annat tänkt byta framgaffeln till en kortare samt sänka den lite bak men jag vill ju fortfarande ha en körbar hoj?
Vilka problem riskerar jag i och med detta? Hur får man balans mellan fram och bak? Kan den bli mer trögstyrd eller tvärtom, för orolig?
Alla svar uppskattas!
Har lite tankar kring att bygga om en motard/off road-stånka till något mer landsvägsanpassat (lite som ozeos DR800 café-bygge men ändå inte) och för att lösa detta har jag bland annat tänkt byta framgaffeln till en kortare samt sänka den lite bak men jag vill ju fortfarande ha en körbar hoj?
Vilka problem riskerar jag i och med detta? Hur får man balans mellan fram och bak? Kan den bli mer trögstyrd eller tvärtom, för orolig?
Alla svar uppskattas!