mr_rockster
www.jsfoto.com
Ibland undrar man om det är folk som söker vänner eller vad som är problemet. Killen som PM:ar mig vill att jag ska motivera mitt pris bara för jag begär mer än en annan kille, å hans har dessutom enl. uppgift gått mindre...
Har folk verkligen inget bättre för sig....
- Johan, som förövrigt har en kompis som har ringt på den i skåne som har varit ute i åratal och han berättade vad han tyckte om den säljaren å köpte en CRF istället....
"Re: 570
--------------------------------------------------------------------------------
Jasså.
40h. Finns en i Skåne på blocket som gått 13h för 70000. Hur motiverar du ditt pris?
Citat:
Inskickat av mr_rockster
Hej!
Oj, nu hade jag eg. tänkt behålla den och håller på att plocka ner den för att balanera veven. Den har gått ca 40h och är i toppskick annars. Klart den är till salu ändå men jag vill nog ha 73 papp minst...
- Johan aka mr_rockster
Citat:
Inskickat av xxx
Är den fortfarande till salu din 570rr?
I så fall: skick, hur mkt har den gått. Pris?
mvh Johan "
Har folk verkligen inget bättre för sig....
- Johan, som förövrigt har en kompis som har ringt på den i skåne som har varit ute i åratal och han berättade vad han tyckte om den säljaren å köpte en CRF istället....
"Re: 570
--------------------------------------------------------------------------------
Jasså.
40h. Finns en i Skåne på blocket som gått 13h för 70000. Hur motiverar du ditt pris?
Citat:
Inskickat av mr_rockster
Hej!
Oj, nu hade jag eg. tänkt behålla den och håller på att plocka ner den för att balanera veven. Den har gått ca 40h och är i toppskick annars. Klart den är till salu ändå men jag vill nog ha 73 papp minst...
- Johan aka mr_rockster
Citat:
Inskickat av xxx
Är den fortfarande till salu din 570rr?
I så fall: skick, hur mkt har den gått. Pris?
mvh Johan "