Hur ofta tänker ni på sex?

Tänker på sex väldigt ofta och det hjälper inte att den nya charmiga städerskan på jobbet svansar runt och ler mot en på morgonkvisten.
Städerskefantasier à la George Costanza är bara förnamnet!

Eller helt enkelt banna dom när dom börjar ladda upp bilder på spenarna.

Jo. Men efterssom Swedie är sugen på pengar så vill han ju ha en hel massa folk som är här och hänger. Å med tanke på alla desperata fjun som aldrig sett en fitta irl sen de hade en kring halsen så skulle ju trafiken minska rejält om vi skulle koncentrera snacket på siten till hojar.

Ungefär tre gånger per månad... händer det att jag inte tänker på sex :rolleyes:

Lite mer seriöst så är det nog ganska generellt att när jag kör hoj eller tränar så är tankarna inte mixade med sex, annars brukar det vara ganska fritt fram :D

Tänker på sex väldigt ofta och det hjälper inte att den nya charmiga städerskan på jobbet svansar runt och ler mot en på morgonkvisten.
Städerskefantasier à la George Costanza är bara förnamnet!

Vi har en tjock ryska i engelska, en tjock grinig tant i svenska, och har några slitna thai-tanter som städare.

Jag har funderat på att dödsförklara mina sexfantasier :gråta

Vi har en tjock ryska i engelska, en tjock grinig tant i svenska, och har några slitna thai-tanter som städare.

Jag har funderat på att dödsförklara mina sexfantasier :gråta

Att gå igång på lite rysk spanking över katedern, så att din bak ser ut som en blodsprängd tartarbiff, är inget att skämmas för. :krama

Du menar nekrofili?!
Nått åt det hållet :)

Att gå igång på lite rysk spanking över katedern, så att din bak ser ut som en blodsprängd tartarbiff, är inget att skämmas för. :krama

Då är steget betydligt närmre till zoofili :D

Eller ta det hela ett steg längre! Jag tror faktiskt helt seriöst jag hellre skulle ha sex med en (färsk) död hEst eller liknande snarare än äckeltanterna i den här hålan. DET är fan illa.

Hela jävla tiden...just nu var det ordet "utlösa" som UTLÖSTE det :flämt:tuttar

Jo. Men efterssom Swedie är sugen på pengar så vill han ju ha en hel massa folk som är här och hänger. Å med tanke på alla desperata fjun som aldrig sett en fitta irl sen de hade en kring halsen så skulle ju trafiken minska rejält om vi skulle koncentrera snacket på siten till hojar.

:rofl hahahahahah:banana:yoparty

Last edited:
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka