Hur ofta tänker ni på sex?

Helt sjukt att ingen påpekat bilden hon har på sin profil?

Har ni inte kollat?

hur var det Magnus Betnér sa i "Tal till folket"? "Det som tycker att sex är det skönaste som finns, har aldrig varit riktigt, riktigt skitnödig."

Själv undrar jag om inte TS är en flamebait... reggad för ett par veckor sedan... och jag har för mig att TS även erkänt sig vara en annan medlem tidigare men som var för blyg för att ställa de "obekväma" frågorna i eget "namn". Eller så var det nåt annat nick som gjorde sånt...

Edit: Jag orkar inte förresten. Har uttalat mig förut om det här och fått det förklarat för mig att alla tjejer på sporthoj bara är här för att de gillar hojar. :rolleyes:

Last edited:
Vad pratar ni om för bild?

När Precious visar mjölkkannorna i tråden för alla killar. De såg skapliga ut, inget att hänga i granen hemma hos svärmor men de skulle säkert duga åt någon kåt stackare 03:55 en lördagkväll på gröne jägaren.

Fan vad snabb jag var, Honkiiiiiiiiäj hann visst ändra sig....

När Precious visar mjölkkannorna i tråden för alla killar. De såg skapliga ut, inget att hänga i granen hemma hos svärmor men de skulle säkert duga åt någon kåt stackare 03:55 en lördagkväll på gröne jägaren.

Fan vad snabb jag var, Honkiiiiiiiiäj hann visst ändra sig....

Turbojugend var snabbare på att förklara på msn så istället för att ta bort så editerade jag till en annan fråga.

@Swedie

Kan du inte skapa en speciell forumdel där alla våp och deras beundrare kan hänga så vi slipper se/höra/läsa eller ens veta om att faanskapen existerar.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph