Hur ofta har ni sex?

2010 fick jag ligga många gångar, på falkenberg fick jag tillomed ligga flera gångar på en dag. men i 2011 fick jag inte ligga en enda gång, jag höll mej på hjulen hela säsongen. du menar väl ligga i leca havet :confused:

Jisses. Här sitter en massa kåta grabbar och pratar om när ni hade sex senast.
Kom igen nu för fan. Har ni inget bättre för er?

Jag spar på mig. Inte gift mig ännu.

Om det inte hade varit för det så tycker nog min partner att en gång i veckan räcker, men jag själv hade tyckt 5ggr i veckan hade varit nice... När man gör kompromisser i förhållanden så lyckas alltid kvinnan få det till hennes fördel i första hand så sanningen ligger inte i mitten. OM jag inte sparade på mig dårå. Eller jag menar en kompis sa att han hade det så. :glömdet:glömdet:glömdet

Vart är alla brudar?:kär

Män:
Det är ju en enkel (?) ekvation egentligen. Som singel får man ligga minst 1/vecka om man spenderar all ledig tid på krogen, köper mkt skumpa, kan vara lite rolig och inte är ful. --> Mkt skumpa = dyrt som fan

Som semi-gift får man ligga minst 1/vecka om man städar, kommer hem med nån blomma ibland, lagar mat, påstår att hon inte är tjock och står ut med matlagnings- och designerprogram på TV.

Tjejer:

Som singel får man ligga mkt om man vill, och visar det.

Som semi-sambo får man ligga mkt om man ger fan att tjata så förbannat på allt möjligt, duschar regelbundet och håller mufflan i trim.

-----------------------------------

Slutsats: Det är lättare att va tjej. :huvet

Själv eller med en flicka?:va

Jag spar på mig. Inte gift mig ännu.

Om det inte hade varit för det så tycker nog min partner att en gång i veckan räcker, men jag själv hade tyckt 5ggr i veckan hade varit nice... När man gör kompromisser i förhållanden så lyckas alltid kvinnan få det till hennes fördel i första hand så sanningen ligger inte i mitten. OM jag inte sparade på mig dårå. Eller jag menar en kompis sa att han hade det så. :glömdet:glömdet:glömdet

Män:
Det är ju en enkel (?) ekvation egentligen. Som singel får man ligga minst 1/vecka om man spenderar all ledig tid på krogen, köper mkt skumpa, kan vara lite rolig och inte är ful. --> Mkt skumpa = dyrt som fan

Som semi-gift får man ligga minst 1/vecka om man städar, kommer hem med nån blomma ibland, lagar mat, påstår att hon inte är tjock och står ut med matlagnings- och designerprogram på TV.

Tjejer:

Som singel får man ligga mkt om man vill, och visar det.

Som semi-sambo får man ligga mkt om man ger fan att tjata så förbannat på allt möjligt, duschar regelbundet och håller mufflan i trim.

-----------------------------------

Slutsats: Det är lättare att va tjej. :huvet

Eller så ser man till att tjejen kommer ett par ggr varje gång man ligger så tvingas man ligga varje dag sen, vare sig man vill eller inte :hihi

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph