Hur ofta blir man "skev" på forumet

Status
Ej öppen för fler svar.

adde78

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2005
Ort
Hägerstensåsen/telefonplan
Hoj
1000 k5 Såld, zx10r års 09.
Har idag köpt två liter mjölk och gett mat till grannens katter. Fixade till så jag slipper se dom framöver genom att muta min andra granne att mata dem framöver.
min frisyr gjorde helt klart saken då denna underbara kvinna gillar rakade skallar.

Åter till min fråga! Hur ofta blir man skev på detta forum?
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
När nån råkar sladda till blir man lätt skev.
 

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Ort
Idyllen
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Inte på forumet, men jag klotade inne i affären. Otroligt nära att jag blev skev! Ni känner nog igen det hela:

Helt öde i butiken. Man tänker, nu ska här springas!
Börjar precis få upp ett fint flyt genom böjarna. Springer om den ena kundvagnen efter den andra. Börjar närma mej kassorna och där står en skylt:

Butiken Kameraövervakad!

Kalas! Nu jävlar ska dom få ett riktigt fett språng på bild! Sista kurvan innan kassorna och jag laddar på rätt duktigt! Men när jag kommer runt svängen är det stopp!!!


Står typ massa tjärringar och gubbar med deras förbannade kundvagnar!! Slår på hejdarna och går av banan, rätt in i godishyllan!

Visst, jag hade kalla dojor + att det var lätt fuktigt där. Någon av idioterna med kundvagn spillt ut en massa mjölk utan att märka det!!?! :kocko Idioter!!

Som tur var blev jag inte skev!! T-shirten gick åt helvete, och en sån kan jag beställa hem från tyskland! Kommer aldrig mer springa i dom där dojorna, det kan jag säga! Värsta touringdojorna!
 

Eleganten

Ny medlem
Gick med
11 Oct 2008
Ort
Malmö
Hoj
Hornet 600 -06
Inte på forumet, men jag klotade inne i affären. Otroligt nära att jag blev skev! Ni känner nog igen det hela:

Helt öde i butiken. Man tänker, nu ska här springas!
Börjar precis få upp ett fint flyt genom böjarna. Springer om den ena kundvagnen efter den andra. Börjar närma mej kassorna och där står en skylt:

Butiken Kameraövervakad!

Kalas! Nu jävlar ska dom få ett riktigt fett språng på bild! Sista kurvan innan kassorna och jag laddar på rätt duktigt! Men när jag kommer runt svängen är det stopp!!!


Står typ massa tjärringar och gubbar med deras förbannade
kundvagnar!! Slår på hejdarna och går av banan, rätt in i godishyllan!

Visst, jag hade kalla dojor + att det var lätt fuktigt där. Någon av idioterna med kundvagn spillt ut en massa mjölk utan att märka det!!?! :kocko Idioter!!

Som tur var blev jag inte skev!! T-shirten gick åt helvete, och en sån kan jag beställa hem från tyskland! Kommer aldrig mer springa i dom där dojorna, det kan jag säga! Värsta touringdojorna!


Jag hoppas fan att du hade full skyddsutrustning på dig? Gärna dubbel! annars får du skylla dig själv, borde bli portad från butiken, inspärrad på hispan osv :D
 

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Ort
Lund
Hoj
KTM 625 SMC ¤ KTM 250 SX-F ¤ KTM 125 SX ¤ Ch-Racing WSM & en liten söt Ten7
Jag hoppas fan att du hade full skyddsutrustning på dig? Gärna dubbel! annars får du skylla dig själv, borde bli portad från butiken, inspärrad på hispan osv :D
behövde han ju inte! Hade ju "läskbacks-hyllan" nerfälld! :fatta!
 

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Ort
Idyllen
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Ja, ja. Nästa gång kommer det bli så fett najs!

Köpte fetaste dojorna med multicompound gummi å grejer. 20 gram lättare än dom där loser touringsulerna som alla storköpsnissar lunkar runt med. För att inte tala om dom där mupparna som hasar sig fram i gamla boots och med någon gigantisk kundvagn som skakar och låter helvete. Dom hälsar ju inte när man kutar förbi dom! Muppar!

Innan jag drar iväg till butiken igen så ska jag fixa lättade ankelstrumpor, tonade brillor och wave-sulor. Ska så klart in på gymmet å bänka den också! Btw.. vad fick ni för siffror i bänken!?

På väg till bänkningen, vafan händer!? En jävla mupp i gamla foppatofflor och kortbrallor samt kortärmat bara kutar föbi mej i dubbla hastigheten! Fatta om han trillar då blir han garanterat skev, eller kanske helt rökt! Skulle aldrig kuta i annat än i nya mjukisbrallor med bra sömmar, välventilerad långärmad tröja och keps!

Aja.. alla gör som dom vill, men det där det borde fan förbjudas!

Vad säger ni!? Fler som som vill mötas upp i butiksentren?
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Top