Hur/när anmäla sig till KM Knutstorp 19/5?

-Hjalmarsson-

Fortfarande Rookie
Gick med
17 Jun 2003
Hoj
GSXR1100-86, GSX750R -87, VTR1000F, GSXR750/1100-88, CBR600 -87
Precis som rubriken säger. Finns ingen info på Hyllingems hemsida ännu.

Får du IB så bör det stå längst bak i ett nummer med c:a 1 månad från tävlingsdatumet. Ofta ska du bara betala anmälningsavgiften till deras plusgiro och skriva namn och startnr där.

Hur ser det ut? Enligt tidsschemat kör MC mellan 9.00 och 12.30 men det finns ingen mer info. :va

Hur ser det ut? Enligt tidsschemat kör MC mellan 9.00 och 12.30 men det finns ingen mer info. :va
Just nu är det kris, det finns ingen TL, ingen funkisansvarig för MC.

Om det inte löser sig i sista stund så kommer KM att ställas in.

Tråkigt men inte helt oväntat med tanke på allt strul som har varit, det är svårt att finna eldsjälar som vill ta på sig ansvaret och jobbet som detta innebär.

Alla vill köra men endast några få vill hjälpa till.

Vi måste utbilda nya TL samt få in fler eldsjälar som verkligen vill hålla på med detta, annars kommer RR att dö ut.

Det hade vart kul om man kunde hjälpa till och så men man behöver väl licens till det mesta - även funkisarna väl? Annars kan jag sätta min mek som funkis... ;)

Hade vart skoj om det blev av...

Ok, jag behöver lite hjälp här. Jätterookie.

Licensnumret är det som står vertikalt på licensen, det står ID framför, väl? :rodnar

Det hade vart kul om man kunde hjälpa till och så men man behöver väl licens till det mesta..
Här finns en till som gärna hade ställt upp som funkis men när dom ville att man skulle vara medlem i klubben för att gå funkisutbildningen=400kr då fick det helt enkelt vara Inte pga summan utan för mej en principsak då jag inte kör bana eller race heller för den delen utan tänkte ställa upp för sporten som sådan.

*/ ?>
Back