Hur myckt bilder kan det bli från en tävling egentligen?(Falken)

DumDum skrev:
The incredible film i tillvärkningen:
Hohoho nacken på mig och ser inte Xeno lite gravid ut, MW är som sagt en röd grön röra :D
Jäla bra bilder asså :tummenupp

Grabben är så snabb att han inte ens blir skarp! Räzer :bow

Bifogat

• falken.#65.chris.r125.jpg
    falken.#65.chris.r125.jpg
    25.8 KB · Visningar: 167
Gulis i mektagen. Problemet var om det skulle regna eller inte och killen har bara en uppsättning fälgar så frågan var om det skulle läggas på regndäck eller inte.

Bifogat

• falken.gulsnabbtrajja.jpg
    falken.gulsnabbtrajja.jpg
    52.9 KB · Visningar: 166
Tar lite tid att scanna om man vill ha det bra och jag vill ut och köra så denna får avsluta serien för idag. vem vet det kan dyka upp lite fler bilder om jag får tid!

Tuff brud i lyxförpackning.

Bifogat

• falken.mw.sporthojtröjja.jpg
    falken.mw.sporthojtröjja.jpg
    43.9 KB · Visningar: 161
Du är en mästerfotograf, Dum-Dum! Synd att motivet inte alltid är så estetiskt. Då tänker jag framförallt på den röd-gröna röran...

Snygga bilder. Skoj att se for en stackare som mig som inte kunde naervara. En fraaga om koerstaellning:

Aer det inte manga som koer med huvudet pa fel sida hojen? Dvs haenger av aat hoeger men har huvet strax till vaenster om kaapglaset? Kan vael inte vara optimalt? (Aeven om samtliga garanterat aer ljusaar snabbare aen mig som anser sig ha en baettre teori om hur det ska se ut!) ;)

DumDum skrev:
Gulis i mektagen. Problemet var om det skulle regna eller inte och killen har bara en uppsättning fälgar så frågan var om det skulle läggas på regndäck eller inte.

Ett problem till upptäckte jag när jag stannade för att växla några ord med Gulsoten var att kopplingsgreppets ena bult höll på att ramla av :crash typ 2 gängor kvar :hej

Snabbe_jag skrev:
Ett problem till upptäckte jag när jag stannade för att växla några ord med Gulsoten var att kopplingsgreppets ena bult höll på att ramla av :crash typ 2 gängor kvar :hej
Nä nu jävlar... Vilken klåpare man framställs som ;) Den upptäckten tackar jag för. Trist om man skulle tappat kopplingsgreppet under rejs. Varför lossnar alltid mina bultar?

gulsvartkawwa skrev:
Nä nu jävlar... Vilken klåpare man framställs som ;) Den upptäckten tackar jag för. Trist om man skulle tappat kopplingsgreppet under rejs. Varför lossnar alltid mina bultar?

Kallas för Triumph :crash

Den lilla killen på minimoton som for runt i depåområdet var helt klart coolast av alla. :cool:

gulsvartkawwa skrev:

Va? fuskar dom vid besiktningen??? Det hade Bernt aaaaldrig missat.. :rolleyes:

Nåväl, nu kommer du ihåg det..

/B

*/ ?>
Nyheter
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Back