Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Öl!!!FreddaGädda skrev:2422870Äh, han vill veta om det är muskler, vatten eller fett han har i ölmagen![]()
stoffer skrev:2422548Som topic. Hur stor andel av en levande, mänsklig muskel består av vatten?
Innehåller fettvävnad vatten?

hållundan skrev:2423260Hur mycket muskler är det i vatten då?

KGK skrev:2422855tänker du dricka dig till stora muskler
då kan man säga till värsta biffen "vad mycket vatten det var här då"![]()
påminner mig om när jag var liten och spinkig och ramlade in i ett gym i en paus på sporthallen, största biffen på som brukade träna på bygget flinar och säger till oss
"den som gör 10 chins(tror det heter så) bakom nacken får hundra spänn"![]()
jag hoppar upp och tar tag i stången och gör 10 chins bakom nacken![]()
biffen blev tyst, han ville inte betala, ville inte vara taskig då jag redan visat att det var lätt så han slapp![]()
Du anar inte hur mycket vatten jag druckit sedan igår...korvgubbe skrev:2423424100% minus 75% måste innebära att det är 25% muskler i vatten!![]()
Så länge man inte är oproportionell så är det lättare att göra ju mer muskler man har.Sebbe_H skrev:2426282Det är fan så mycket lättare att göra chins när man är liten och spinkig än stor och biffig.
stoffer skrev:Det är lättare att göra chins om man är liten och stark än om man är stor och svag.![]()

korvgubbe skrev:2423424100% minus 75% måste innebära att det är 25% muskler i vatten!![]()
stoffer skrev:2426466Så länge man inte är oproportionell så är det lättare att göra ju mer muskler man har.
Det är lättare att göra chins om man är liten och stark än om man är stor och svag.![]()
Hehe, då har du nog inte gått upp i enbart muskler skulle jag tro hörru.Sebbe_H skrev:2427619Men det är konstigt isåfall, innan jag började träna då jag var senig och smal då kunde jag göra säkert 20 chins eller nått, nu när jag börjat träna så har man ju gått upp en del, men såklart även blivit starkare, nu vet jag inte ens om jag pallar 5haha
Sebbe_H skrev:2427619Men det är konstigt isåfall, innan jag började träna då jag var senig och smal då kunde jag göra säkert 20 chins eller nått, nu när jag börjat träna så har man ju gått upp en del, men såklart även blivit starkare, nu vet jag inte ens om jag pallar 5haha
stoffer skrev:Fast du, du kan glädja dig åt att du är exceptionellt lämpad för att göra chins, 20 chins otränad är riktigt bra, på SM 2005 gjorde vinnaren 32 chins.

KGK skrev:2427666hans gamla jag var kanske lämpat nu orkar han kanske 5

Jaa.. men det kanske han kan bli.. jag har hört att man i den åldern kan lägga på sig 15kg MUSKLER på två måna.. förlåt, två och en halv månad.KGK skrev:2427693bara så han inte skulle få för sig att han var ett SM ämne DirecKt![]()

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |