Hur mycket väger du?

Hur mycket väger du?


  • Antal röstningar
    0
20 år. 182cm, 82kg kärlek. Brunhårig. Blågröna ögon.
Ducati 750Sport -02
Singel. (PM:a vid intresse)
 
ålder: 27 år
längd: 165,5cm
vikt: nånting
kör: CBR 600F 94:a om det någonsin blir säsong för det..
 
ålder: 33 år
längd: 180cm
vikt: 91
kör:GSXR 750 1989 , 1986

Gått ner 10 cm runt midjan sedan 1/1/2006 :tummenupp
 
33 år, 178 cm, 92 kg, (ska bort 20 kg någon gång), ska köra en Sprint St så snart våren anländer.
 
25 bast
105 kg
181 lång
kör en husqvarna wr250 för tillfället, blir väl nån gammal sporthoj när jag kommer hem från sjön till hösten
 
24år
170cm
68kg ( på väg neråt, beach -06 )
R1 -03 ( sänkt 40mm ) hade en blade i org höjd.
 
sajk skrev:
Jag vill veta hur gammal du är, vad du kör för hoj och vad du väger, speciellt intressant är tjejernas vikt. upp upp ;)

nej men jag tänkte se om det finns några samband. längd kanske är intressant också.

vad ska man ha får båge egentligen? jag tycker zx10r känns trång. är 187 cm lång och väger 74 kilogram, Kör en Duke 2 och är 23 år gammal.
35 år 176-78-kör R1-05-banna cbr600 f :fyllisar :yoparty
 
28 år
173 cm
69 kilo
Kört R1, R6,
Har bara en minimoto just nu, passar mig perfekt för jag e liten & snabb:lol

I sommar blir det att köra Bmw K1200GT-03
(farsans) står över hojinköp i sommar, pga tillökning och bilbyte :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top