Hur mycket väger du?

Hur mycket väger du?


  • Antal röstningar
    0
hmm, då ska jag dra ner snittet igen.
189cm
72kg
yamaha fzr600
gixxer 750
(zx7)

har lite problem att hitta skinnställ som passar.
 
Längd: 175
Vikt: 80-85
Ålder: 27
Kör: ZX6R -99

Får man se någon sammanställnig sen? Redovisning med diagram och pekpinne?
 
oj vikt ... det varierar ju beroende på om det är tävling på gång eller inte :)

Kön: tjej
Längd: 153 cm
Ålder: 26
Hoj: R6
Vikt: 66
Vikt senaste tävling: 50,7

Fast nu när jag ska köra motorcykel antar jag att jag får dieta bort lite och hålla bättre form året runt :rolleyes:
 
180cm
73kg
28år (men 18 i kör-sinnet)
XJ 600N men förhoppningsvis byte till KTM 660 nästa sommar!
 
180 cm
65 kg
21 år (men allt mellan 2-99 i sinnet beroende på tillfälle)
kör XT600, förhoppningsvis byte till KTM 660 till våren!
 
Ålder: 22 år
Längd: 202 cm
Vikt: ca. 92 kg
Skostorlek: 49.5
Kör: Forza Motorsport

Jag tycker inte att det är några större problem på de flesta hojar. Det enda som kan vara lite jobbigt är att det blir en jävla vinkel på vristen om jag vill ha fötterna på bromsen/växelpedalen. Sen att knän och ben inte alltid hamnar där tillverkarna tänkt sig att de ska hamna, ja, det gör inte mig så mycket.
Kan ju bero på jag är ung och glad och vig, kanske det blir annorlunda när man är gammal och sur och stel. :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top