Hur mycket tror folk att dom kan få för sina hojar...

Det här är min favorit....
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=11465

Ny R1 som inte rullat en mil men köpet är från en privatperson. han förväntar sig att man skall betala 125 000 i grundutförande och sen köpa till extrautrustningen bestående av slipon PCIII fotpinnar och luftfilter och hamna på den nätta summan av 139 900.

Inte för att vara negativ men för 110 000 får du en ny av en handlare och då gäller garantin dessutom 5 år från det att du tar den i bruk. För de resterande 30 000 tror jag att jag handlar öhlinare och helsystem...:)

Bästa är när man prutar på en hoj som ligger bra mycket för mycket över ett vettigt pris så blir folk ofta förolämpade/sura.

Mjo grundpriset ligger hos handlarna på 140k verkar det som men en del säljer tydligen ut för 115k så verkligen inte värt att handla en R1 som trots allt är begagnad för 139k även om den har extrautrustning, han försöker väl få tebax pengarna han la ut skulle jag tro, stackarn =(

Mjo grundpriset ligger hos handlarna på 140k verkar det som men en del säljer tydligen ut för 115k så verkligen inte värt att handla en R1 som trots allt är begagnad för 139k även om den har extrautrustning, han försöker väl få tebax pengarna han la ut skulle jag tro, stackarn =(

Grundpriset är 139k ja för nu en -08, vill man ha en gammal häck -07 så får man dom för 110k direkt från handlaren

haha.. kolla gammoppar som ingen vill ha då..typ dt50
http://www.blocket.se/vi/14532138.htm?ca=4_s
man kan kolla på sånt här hela dagarna..
moppen gör 50+ helt otrimmad
http://www.blocket.se/vi/14327691.htm?ca=4_s o billig va den :rolleyes:

Fast han vore dum om han begjorde mindre, i somras sålde jag min gamla DT -89 som blivit stående sen moppetiden, rätt fin men inget anmärkningsvärt, för 8000:-, och att döma av intresset hade jag kunnat sälja ett par moppar till.

sålde min gsxr 1000 -k6 som gått 1060 mil med både skrap på höger kåpa, spräckt främre stänkskärm, jack i huggern och däcken slut för 80 000kr.

Den gick omedelbart så folk handlar enbart efter priset!

Fast han vore dum om han begjorde mindre, i somras sålde jag min gamla DT -89 som blivit stående sen moppetiden, rätt fin men inget anmärkningsvärt, för 8000:-, och att döma av intresset hade jag kunnat sälja ett par moppar till.

sjukt :näsblod

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...