IGNJATOVIC
Guest
Man skulle ha varit kille så kanske man hade gått upp några tusen![]()
Männen styr näringslivet, kvinnor styr sexlivet

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Man skulle ha varit kille så kanske man hade gått upp några tusen![]()
Männen styr näringslivet, kvinnor styr sexlivetNi kvinnor säger "om jag var man så skulle jag få högre lön" vi män säger "om jag var kvinna så skulle jag få ligga mer"
![]()
Männen styr näringslivet, kvinnor styr sexlivetNi kvinnor säger "om jag var man så skulle jag få högre lön" vi män säger "om jag var kvinna så skulle jag få ligga mer"
![]()
![]()
Så sant, så sant! Ja då är det väl bara att tacka för att man är det man är då[/QUOTE
AIK-are?![]()
Om man skall återgå till huvudfrågan som tråden handlade om från början så kommer det nu dröja ungefär två veckor tills allt är klart med vem som får tjänsten o.s.v.
Hur mycke tjänar en logistiker nu då???![]()
Brutto??På en "vanlig" speditionsfirma modell dhl, hamburg süd, acl, etc med en civilekonom med inriktning logistik utan erfarenhet, ca 16 - 19k. Sedan med erfarenhet så kan det ju bli vad som helst. Allra helst om du tar med dig viktiga kunder in i det nya företaget.
Grattis!
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti