Hur mycket tjänar du?

För tillfället tillräckligt...blir till och med lite över.

Man kan bevisligen sänka sig rätt lågt i sina krav på arbetsmiljö för att ha råd att köra hoj.

Ganska mycket nu. Iaf om man ska räkna på slantarna som blir över varje månad. Har utgifter som en student...

250 kr/h plus moms, fram till i lördags, "knappt" någon skatt på det. Nu får jag nog börja sälja min kropp. Nog ett säkrare yrke...

Tillräckligt mycket för att inte oroa sig om saker, tillräckligt lite för att inte bli rik och pinsam.

250 kr/h plus moms, fram till i lördags, "knappt" någon skatt på det. Nu får jag nog börja sälja min kropp. Nog ett säkrare yrke...

50 spänn! Kontant

Tillräckligt mycket för att inte oroa sig om saker, tillräckligt lite för att inte bli rik och pinsam.

50 spänn! Kontant

Visst, kommer du hit nu eller?

Stängde ni hojtvättsverksamheten för säsongen då?

Om den någonsin hade blivit av hade jag kanske sluppit slita röven av mig för ingenting... Tvätta hojar är inte så jobbigt.

Last edited:
Jepp! PM:a portkoden. När du hör tre knackningar och ett brunstvrål som skulle få självaste heliga Birgitta att bli alldeles till sig i trasorna, så vet du att jag är på antågande. :tungan

Du får ha mitt nummer i stället, man måste ha blipp för att komma in, så den får skickas ner. :crash

Visst, kommer du hit nu eller?

Om den någonsin hade blivit av hade jag kanske sluppit slita röven av mig för ingenting... Tvätta hojar är inte så jobbigt.

jag kan nog höja till 75.50 jag har ju sett fröken så man vet ju vad man får ;)

Back