Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lime skrev:Jag tror att det är du som har blivit fegare på att gasa... ;-)
Och 0.70? Är det med eller utan barlast. Du är ju känd för att inte kunna köra utan co-pilot.![]()
chrilla skrev:Min Firestorm -98 (röd)
Fast du lär ju inte kunna få din hoj att dra 1 liter hur mycket du än försökerKaliZ skrev:Jag trodde att sporthojarna skulle ligga över/runt litern iaf. Men det är förvånandsvärt många som inte drar speciellt mkt tydligen.
XT:n ligger på 0,54 l/mil...aktiv blandad körning så att sägatycker det är lite konstigt att era sporthojar inte drar mycket mera
![]()
/KaliZ
KaliZ skrev:Jag trodde att sporthojarna skulle ligga över/runt litern iaf. Men det är förvånandsvärt många som inte drar speciellt mkt tydligen.
XT:n ligger på 0,54 l/mil...aktiv blandad körning så att sägatycker det är lite konstigt att era sporthojar inte drar mycket mera
![]()
/KaliZ
Du ska då ha in din 2-taktare i alla sammanhangPacMan skrev:Som jämförelse drar min RD 350 ca 0,6 vid normal till halvbusig körning, och 0,8 vid bankörning + lite tvåtaktsolja då.
mb skrev:Du ska då ha in din 2-taktare i alla sammanhang![]()
![]()
Fudpucker skrev:Var inte tanken mindre på de äldre VTR modellerna? Den blev väl nån liter större från och med nån årsmodell har jag för mig, nån som vet vilket år tanken gjordes större?
Itacha75 skrev:Färgen spelar stor roll, ellerhur?![]()
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |