Solid snake
Guest
Min drar run 0,4 0,5 liter per mil 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
e det verkligen möjligt, så som du körNisse Järnet skrev:

Jepp, vid blandad körning iafMikkE skrev:e det verkligen möjligt, så som du kör![]()
fy fan.. jag skulle ha tippat på 0,5-0,6... men tji fick jagNisse Järnet skrev:Jepp, vid blandad körning iaf![]()
hehe den drog totalt 7liter på Ghostriderdagen, 22mil resa fram och tillbaka + allt stuntande och rejsande på LundaMikkE skrev:fy fan.. jag skulle ha tippat på 0,5-0,6... men tji fick jag
Va?! Du vet att du ska skruva i dräneringsskruven på förgasarnes underdel va?CayLe skrev:
Nisse Järnet skrev:Va?! Du vet att du ska skruva i dräneringsskruven på förgasarnes underdel va?![]()
![]()
heheh ja men 0.9? Fan det är ju mer än nån av mina bilar ju!Vastrix skrev:haha gjuten komentar =)
Hur fan lyckas ni? :freakHammet skrev:min gamla dt 50 drog över 1l/mil med repig 65cc cylinder och grovt läckande krök![]()
hmm... typ ekonomiskt... JANisse Järnet skrev:hehe den drog totalt 7liter på Ghostriderdagen, 22mil resa fram och tillbaka + allt stuntande och rejsande på Lunda![]()
öööö... inte ens en Volvo V70 2,4 drar så mkt... typHammet skrev:min gamla dt 50 drog över 1l/mil med repig 65cc cylinder och grovt läckande krök![]()
Nisse Järnet skrev:heheh ja men 0.9? Fan det är ju mer än nån av mina bilar ju!![]()
hehe, Volvon ligger kanske på gränsen ja....men Beemern ligger underPondus skrev:Inbilla inte mig at du får en "sosse-container" på under litern förutom vid landsvägskörning. Iofs min morsa fick det men jag tvivlar på att du kör som min morsa.![]()

|
|
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024
Är din KTM bland dem som sk... |
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |