Hur mycket skräp har man..?

ft skrev:
Hehe, knappast. Snacka med The_Patrix, aka silvertejpmannen. Han har mitt gamla jobb som lastare på Arlanda. 40 ton om dagen var ingen ovanlighet när jag var där... :)

Jävlar 5 ton i timmen, ett ton var 12 min, 85 kg varje minut, har man jobbat med de jobbet några år behöver man garnterar inte träna för att hålla vikten :)

Färnbo skrev:
Jävlar 5 ton i timmen, ett ton var 12 min, 85 kg varje minut, har man jobbat med de jobbet några år behöver man garnterar inte träna för att hålla vikten :)

Trettontimmarspass iofs men nej, man behövde inte hälsa på gymmet på vägen hem direkt. :)

Skall man palla med så får man jobba lite smart också så man inte verkligen lyfter varenda kilo. Tänk på det innan ni surnar till över att lastningspersonalen bara dunsar ner era väskor på bandet när ni är på väg till Mallis...

Mavve skrev:
Vad är det för mög du har då?

Jag hade en massa innan med men mycket blev stulet och resten försvann i flytten och lite glad är jag faktiskt att slippa ha en massa skitsaker man ändån aldrig använde. :)
Lite onödigt att det skulle bli stulet men om det ändån bara låg i källaren så....

Ska aldrig mer samla på mig en massa skit :tummenupp

Alltifrån möbler, stereogrejjer, kläder till sånt skit jag knappt vet vad det är. Och ett förråd är fullt med blomgrejjer :(

exiteme skrev:
Snacka om att man samlar på sig grejor under åren. Jag fick frispel på allt och vi ska ha loppis imorgon. Fick ihop 2 flyttlådor LP-skivor (mest hårdrock & punk), 3 kartonger böcker och minst 10 flyttlådor till med diverse prylar!!! Onödiga möbler ryker oxå. Nu jävlar ska här rensas.
Jag har flyttat ca en gång per år sedan jag var 18. Undrar hur många onödiga kg man släpar med sig vid varje flytt??? Hur många ton har man lyft i sina dar...? :3freak

Hur är det med er? Är ni samlare eller har ni blåst på prylar i garderober & förråd?

Ingen Metallica LP ?

Man har så jävla mycket skit liggande. Vi har två STORA garderober i lägenheten, båda fulla1-1½ m från golvet. :huvet

Fi F-n städade i källarförådet, att man lyckas samla på sig så mycket skit.....ändå var der mest lådor till skit som av ngn underlig anledning har blivit kvar där nere. E nästan som om skiten förökar sig.....

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt