hur mycket kan ni tänka er ge för en zx6r 636-03

#kgc-folke#

Ny medlem
Gick med
26 Jun 2005
Hoj
z750 08
Hur mycket kan ni tänka er ge för en zx6r 636-03 som gått 700 mil och har gpr kolfiber high pipe slipon, mini blinkers och mini skylt.
Nu har jag formulerat om mig hoppas alla blir nöjda och jag inte får fler klagomål :rolleyes:

Hur mycket?

stoffidus skrev:
Hur mycket kan ni tänka er ge för en zx6r 636-03 som gått 700 mil och har gpr kolfiber high pipe slipon, mini blinkers och mini skylt.
Nu har jag formulerat om mig hoppas alla blir nöjda och jag inte får fler klagomål :rolleyes:

Prova att sätta ut den för 50" så kanske du får den såld.
Alltså en annons på lämp :) ligt ställe!

vet ej.. kollade blocket... å det är typ din och en till som ligger ute... tänker inte köpa en sån hoj så jag vet inte hur de ligger i pris... men kanske 59 900:-
eller så väntar du till våren å får den såld för kanske samma pengar..?

stoffidus skrev:
12 000 :- bjudet !!!!!!

porec skrev:
vet ej.. kollade blocket... å det är typ din och en till som ligger ute... tänker inte köpa en sån hoj så jag vet inte hur de ligger i pris... men kanske 59 900:-
eller så väntar du till våren å får den såld för kanske samma pengar..?

varför ska ni fjanta när jag lägger upp en seriöas tråd

Grejen är nog den att om du vill göra en bra affär så kan du få vänta ett bra tag till rätt köpare ser din annons.
Om det är viktigare att sälja den snabbt så dumpa priset så mycket du kan och hoppas att någon impulshandlar.
Det är nog tyvärr omöjligt att få båda delarna nu på vintern.
Lycka till!

Tobbe (R1) skrev:
Grejen är nog den att om du vill göra en bra affär så kan du få vänta ett bra tag till rätt köpare ser din annons.
Om det är viktigare att sälja den snabbt så dumpa priset så mycket du kan och hoppas att någon impulshandlar.
Det är nog tyvärr omöjligt att få båda delarna nu på vintern.
Lycka till![/QUOTE

jag tackar för rådet.
Grejen är det att jag har ju inte super bråttom så för jag ska beställa en k6 i helgen och då får jag den inte försen början på april men det hade varit skönt att bli av med en innan jag beställer

pjohan skrev:
Tips i all välmening: lägg den istället på http://www.sporthoj.com/annonser/
annonstrådar plockas normalt sett bort (framförallt om man lägger dom på helt fel plats, som denna)

det är ingen annons tråd hade det innan fick klagomål och jag formulerade om mig. har inte skrivit någon stans att det ärmin hoj det gäller och jag har inte frågat omnågon vill köpa någon hoj

Ja vilken bra idé! Ska också skapa en tråd om min hoj!
Har en ny KTM 625 med ballaste motardkittet osv. Vill nån köpa?

Ett seriöst svar. Är den fin så är den nog värd mellan 60-70k beroende på utrustning. Vänta 2 månader till så får du nog inga problem att sälja den, måste du ha pengar nu så får du nog sätta ut den på max 60k.

FUBAR skrev:
Ett seriöst svar. Är den fin så är den nog värd mellan 60-70k beroende på utrustning. Vänta 2 månader till så får du nog inga problem att sälja den, måste du ha pengar nu så får du nog sätta ut den på max 60k.

Tack för ett seriöst svar

Nyheter
Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...