dennis_R1000
blabla
Hei Folkens och god sommar...
Etter å ha lest her i forumet. natt och dag så fins det fler som laddar sin Gixxer1000 helt up mot 1.0bar
er det møjligt
.
jag kjør med et mc-xperss-kit med Schwitzer- S1BG-L snurra,
har snakket med Erik him self och han gir bara vaga svar nja/nei/jo... osv.
Jeg hadde et ønske om och få lite mer lade tryck .. dvs. ca 0.8-0,9 bar, er det uforsvarligt??, lar det seg gjøra,
er det fler her som kjør S1BG-L på R1000 med over 0,75bar på sin gixxer 1000 k1-k2?
En annan sak hur er det med besinforbruket... jag har fått en gsxr1000Turbo som super fuel som en Volvo 145 från 1976
Jag har en rekkevidde på vid pen / virkelig pen kjøring 170km før fuel lampan børjar ock lysa
.skal det vara så før klarte jag 230km
och vid lite/mye mere griskjørning 140km
.
Er detta den nye fuel virkeligheten
Da ser jag inte fram imot min mc ferie til Italia gjennom Tyskland
Håpar fler orkar och svara
tack på førehand
Dennis i Norge
Turbo bike movies @ www.dennisb.org

Etter å ha lest her i forumet. natt och dag så fins det fler som laddar sin Gixxer1000 helt up mot 1.0bar

jag kjør med et mc-xperss-kit med Schwitzer- S1BG-L snurra,
har snakket med Erik him self och han gir bara vaga svar nja/nei/jo... osv.
Jeg hadde et ønske om och få lite mer lade tryck .. dvs. ca 0.8-0,9 bar, er det uforsvarligt??, lar det seg gjøra,
er det fler her som kjør S1BG-L på R1000 med over 0,75bar på sin gixxer 1000 k1-k2?
En annan sak hur er det med besinforbruket... jag har fått en gsxr1000Turbo som super fuel som en Volvo 145 från 1976

Jag har en rekkevidde på vid pen / virkelig pen kjøring 170km før fuel lampan børjar ock lysa

och vid lite/mye mere griskjørning 140km

Er detta den nye fuel virkeligheten
Da ser jag inte fram imot min mc ferie til Italia gjennom Tyskland
Håpar fler orkar och svara

tack på førehand
Dennis i Norge
Turbo bike movies @ www.dennisb.org