Maxxi skrev:
10-14h per dag? Va fan pluggar du till raketforskare eller?
känns ofta som det
nope, studerar till 3D Animatör, problemet är skolan, finns så himla mycket dom skulle kunna fixa, ändra och göra för att göra det bättre för oss, t.ex. fixa mer än en lärare som är hos oss en dag i veckan (på 15 alt. 30 elever beroende på diverse saker)
programansvarige osv. ser oss som 3D-experter efter inte ens ett halvår med Maya och ger oss just nu projekt/uppgifter att göra på en vecka vilket innebär så mycket mer än våra egentliga arbetsuppgifter, t.ex. tvingas filma eget material osv.
i tisdags satt jag i skolan till 02.00 och somnade... gick hem vid 03.00 ungefär (omänskligt kallt...) och sen i skolan igen vid 09.00...
nu bidde det långt... skulle dock utan problem kunna fortsätta hehe
3D känns inte riktigt som min grej längre

förra årets elever är inte ens hälften kvar på denna tvåårig utbildning, och vårt första avhopp skedde förra torsdagen, och vi är en 5-10 andra villiga/funderare på det (av som sagt 15 pers...)
*EDIT*
P.S sen finns det ju inte allt för mycket att göra i Eksjö heller visserligen...
P.S2 Sporthoj och FZ gör att man överlever många dagar! och är en anledning till varför jag inte blev första avhopparen/inte har hoppat av än!!!!