Hur mycket handlar ni julklappar för?

När jag var i usa fanns det one dollar center =)....
hur mycke sakerna kostade där får ni lista ut själva

la ner det där med julklappar för flera år sen.
inte köpt nån på 4-5 år nu....

Något litet köper vi till varann. Men man byter ju egentligen bara pengar.
Tycker det är roligare att få och ge presenter lite spontant oavsett när på året det är.
Det är sån hysteri kring julen tycker jag.
Jag är nöjd om jag får kolla på Kalle Anka, käka lite knäck och bara umgås med nära o kära samt vara djävligt tacksam att jag är frisk och att jag lever.

Bikerbitch skrev:
Tycker det är roligare att få och ge presenter lite spontant oavsett när på året det är.
Jag är nöjd om jag får kolla på Kalle Anka, käka lite knäck och bara umgås med nära o kära samt vara djävligt tacksam att jag är frisk och att jag lever.
Instämmer julklapparna har tagit kommandot över julen :(

kajlyl skrev:
bara jag som fortfarande tycker det e skit kul att ge(och få) julklappar?

Fan heller, jag längtar till julafton!
Fast det är ju synd att man inte kan önska sig saker ur leksakskatalogen längre.

goodfella skrev:
Fan heller, jag längtar till julafton!
Fast det är ju synd att man inte kan önska sig saker ur leksakskatalogen längre.
Haha ja det var tider det när man greppa närmaste penna och rusa till posthögen när julkatalogen kom och börjader ringa in :tummenupp :hihi

189:- och tror inte det kommer kosta något mer :)

Jag och tjejen sa att vi åker till thailand i januari, så det är våran gemensamma julklapp till oss. De andra i min släkt har inte förtjänat några och därför får de inga heller :D Eller så är det kanske så att vi har slutat med julklappr numera när det inte finns några snorungar förutom en liten knatte på några månader men han är i thailand just nu och blir kvar där en månad så han blir utan.
Julafton är så jävla dryg, ska bränna några filmer och sitta och kolla på film hemma hos päronen hela julen. Enda bra är maten, resten är till för de kristna stackarna och ungarna.......

Inte köpt nåt än. Jag blir mest bara anti av all konsumptionshysteri. Sen är frågan om det verkligen är dyraste klapparna som uppskattas mest? Det handlar inte om snålhet, men jag hittar hellre på andra saker för folk än att just köpa julklappar.

Köpte en videofilm från en kartingtävling på 4 h där han var med till min bror, ska köpa nåt till Zeb och nåt till mor o far...
Inte mer än så, känns bara onödigt...

runt 1000:- skulle jag tro.. en hel månads "lön" alltså, 0kr på kontot redan nu bara.. suuuuuck :va

Bikerbitch skrev:

Men shitbacon du är yngre än min minsta brolla o låter som min farmor ;) jag planerar en tokfylla med matfrosseri o överdrivet alkoholintag.
Några julklappar har jag inte köpt än men det är ju fortfarande långt kvar till jul.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti