Hur mycket för pengarna??

det är säkert för att du som jag är äldre, man tycker att sånna hojar är nya, men tänker man efter är de ju 7 år gammla.
Har man pengar och ska handla kanske man strirrar mer på nyaste årsmodell för stålarna än bästa skicket.
Köper man en hoj misstänkt billigt kan man ju vänta sig problem.

Nyckeln till ett bra köp är tålamod, Tålamod är något jag ej har men jag tog mig i kragen o väntade ut min kärlek, fick den för ca 15000 under normalpris. Allt går bara man väntar, o nu på hösten kommer du garranterat hitta en bra billig mc! Bara o vänta tills rätt mc dyker upp, var inte rädd för o åka en bit o hämta, jag åkte 60 mil bakpå polarns mc för o hämta min.

20SK skrev:
Nyckeln till ett bra köp är tålamod, Tålamod är något jag ej har men jag tog mig i kragen o väntade ut min kärlek, fick den för ca 15000 under normalpris. Allt går bara man väntar, o nu på hösten kommer du garranterat hitta en bra billig mc! Bara o vänta tills rätt mc dyker upp, var inte rädd för o åka en bit o hämta, jag åkte 60 mil bakpå polarns mc för o hämta min.

Så jag måste alltså ha tålamod?
Fan jag kan knappt stava till det :rolleyes:

Men men om ni springer på nått som verkar billigt & sjysst så vet ni en som letar :hej

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard