Hur mycket för pengarna??

det är säkert för att du som jag är äldre, man tycker att sånna hojar är nya, men tänker man efter är de ju 7 år gammla.
Har man pengar och ska handla kanske man strirrar mer på nyaste årsmodell för stålarna än bästa skicket.
Köper man en hoj misstänkt billigt kan man ju vänta sig problem.

Nyckeln till ett bra köp är tålamod, Tålamod är något jag ej har men jag tog mig i kragen o väntade ut min kärlek, fick den för ca 15000 under normalpris. Allt går bara man väntar, o nu på hösten kommer du garranterat hitta en bra billig mc! Bara o vänta tills rätt mc dyker upp, var inte rädd för o åka en bit o hämta, jag åkte 60 mil bakpå polarns mc för o hämta min.

20SK skrev:
Nyckeln till ett bra köp är tålamod, Tålamod är något jag ej har men jag tog mig i kragen o väntade ut min kärlek, fick den för ca 15000 under normalpris. Allt går bara man väntar, o nu på hösten kommer du garranterat hitta en bra billig mc! Bara o vänta tills rätt mc dyker upp, var inte rädd för o åka en bit o hämta, jag åkte 60 mil bakpå polarns mc för o hämta min.

Så jag måste alltså ha tålamod?
Fan jag kan knappt stava till det :rolleyes:

Men men om ni springer på nått som verkar billigt & sjysst så vet ni en som letar :hej

*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back