Hur mycket är den här Ducatin värd?

Ronny

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR1000RR -18, Honda CBR600RR -08
Vad är den här Duccen värd?
Det är en 93:a som gått 3500 mil.

Last edited:
Re: Re: Hur mycket är den här Ducatin värd?

K-Micke skrev:
Borde väl ligga på runt 60kkr, om den är fin, och det ser ju ut så. SL:en är väl mer eftertraktad än en vanlig SS, även om det inte skiljer så mycket på dom.

Just det! Men det finns en som är nyare och som gått kortare! Min alltså! Som av en slump är till salu!

Re: Re: Hur mycket är den här Ducatin värd?

K-Micke skrev:
Borde väl ligga på runt 60kkr, om den är fin, och det ser ju ut så. SL:en är väl mer eftertraktad än en vanlig SS, även om det inte skiljer så mycket på dom.

Mer eftertraktad, jorå fö fan! Men det finns en som är nyare och som gått kortare! Min alltså! Som av en slump är till salu! Vaddå skiljer inte så mycket?! Kålfiber, flytande skivor, namnet, numrering herregud jag skulle kunna rabbla hela kvällen :)

Även placering av bromsoket bak. självklart oxå bakcutsen. viktskillnad? 4 kg!

EDIT: Jag glömde de höga blåsen...

Last edited:
väger 182 torr + 17,5 liter soppa. Min har 76 kusar på slangen å 86 nm.

En trevlig hoj, lite alltiallo funkar på bana liksom på väg.

En ducke är väl alltid värd mer rent marknardsmässigt än vad den är nytto- eller nöjesmässigt ;)

K-Micke skrev:
En SL från -93 väcker ju betydligt mer habegär än en Gixxer som är lika gammal. :D

Vad är så konstigt med det :confused:
Duccedesign och färgsättning är mera tidlös än vad som gäller vissa japanska hojar :D

--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by berggren_martin
En ducke är väl alltid värd mer rent marknardsmässigt än vad den är nytto- eller nöjesmässigt
--------------------------------------------------------------------------------

Vaa?? Det är ju nyttan o nöjet man betalar för :o

...fast jorå, det ligger väl ngt i det där. En racejaps från början av nittio har ju uppånergaffel o allt det där, ändå ligger priset på halva duccenivå

:zpy :skrämd Tänk er en tidig nittiotals Gixxer...Lila, vit, pastellblå, rosa(?) osv

Lila fälgar :zpy :zpy

SL´n är ju ganska speciell. De tidiga SL´n var det coolaste som fanns 93.

Jag skulle vilja ha en, om jag hade råd med två duccar. De är ju dessutom oförstörbara.

Får du den för 60.000 så slå till. SL´n är värdebeständig som få. Dessutom går det att göra mycket roligt för billig penning om man skall göra den lite speciell.

Chronic skrev:
Vaa?? Det är ju nyttan o nöjet man betalar för :o

...fast jorå, det ligger väl ngt i det där. En racejaps från början av nittio har ju uppånergaffel o allt det där, ändå ligger priset på halva duccenivå

Nytta å nöje får man ALLTID med en Ducce juh :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT