Hur monterar jag blått ljus på hojen?

Scorpion.SE skrev:
2334815 Anledningen till att det brummar är att det är ett neonljus, de går på högspänning... Antagligen den inbyggda trafon som "brummar" lite..
Bästa sättet att döda en diskusion är att komma med fakta :argpådato

går den inte att stoppa ner i tanken på nått sätt ?? den änden som inte lyser går nog precis ner i tankhålet .. sen får du en nice mast...

Jag har för mig att de är nu lagligt att ha blått ljus eller annat om de inte är blinkande eller riktat framåt eller bakåt. Men ner mot marken är okej.

X-up skrev:
2334545 Fii fan!!! Luke Skywalkers "pinne" va?:va

Anakins
Luke och Yoda är de enda som har gröna om jag inte är helt ute och cyklar.
/fredde

Scorpion.SE skrev:
2334815 Anledningen till att det brummar är att det är ett neonljus, de går på högspänning... Antagligen den inbyggda trafon som "brummar" lite..

Den låter liksom "Pithoooo" när man slår på luset en brummar lite harmoniskt.

Kolla rullen:
http://www.xtc.se/fight.mpg

/Fredde

Last edited:
Thermal skrev:
2335331 No no no, det där låter inte som det ska. Säkert massa farliga komponenter som sitter löst innuti. Lämna in på lämplig auktiserad servicefirma omgående om livet är dig kärt.

LOL, det är ju sådär de "riktiga" svärden låter...:lol

Antagligen ett ljudklipp., kolla om det finns en högtalare någonstans

Scorpion.SE skrev:
2335337 LOL, det är ju sådär de "riktiga" svärden låter...:lol

Antagligen ett ljudklipp., kolla om det finns en högtalare någonstans
Nä, nu är du allt ute o cyklar. Det syns och hörs ju tydligt att det är fel på neonröret när han rör på det. Jag hade då aldrig skruvat på nåt på hojen som låter så där. Hela skiten kan ju implodera rätt vad det är, hur kul är det med en vakumbubbla under hojen när man minst anar det?

Thermal skrev:
2335373 Nä, nu är du allt ute o cyklar. Det syns och hörs ju tydligt att det är fel på neonröret när han rör på det. Jag hade då aldrig skruvat på nåt på hojen som låter så där. Hela skiten kan ju implodera rätt vad det är, hur kul är det med en vakumbubbla under hojen när man minst anar det?

Eller ännu värre, märker attdu har gjort en fin lång skåra i vägen hela sträckan du har haft den igång? Man ska inte leka med vapen, speciellt inte som lyser,låter o har en koppling till massa håriga figurer som springer omkring o låter som knatte o fnatte när dom dör...

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back