Hur mkt skulle Ni göra för 50 miljarder?

Biturbo skrev:
Med tanke på hur jävla skönt det är att skita och hur mycket pengar 50 miljarder är så hade jag lätt kunna ställa upp å fått lite stock!

men när man skiter går de ju bara åt ena hållet

Förutom att döda nån som du nu sa så skulle jag nog göra vadsomhelst. Finns ingenting tänkbart som jag inte skulle iallafall försöka göra för dom pengarna. Om du la upp en talrik fylld av bajs så skulle jag "försöka" äta upp den om du sa att jag skulle få 50 miljarder för det.

För egen del gör det ingen skillnad om jag får 50 miljoner eller 50 miljarder (i form av ekonomiskt oberoende och en dundrig levnadsstandard). Men de 50 miljarderna skulle ge en en chans att påverka samhället nationellt och internationellt. Just det skulle kunna få mig att gå mycket långt i jakten på pengarna, chansen att göra en verklig skillnad för många människor...(maximera mängden lycka i världen, det heter nåt fint också...)

För 50 miljarder kan jag tänka mej att göra vad som helst, förutsatt att jag efteråt fortfarande är intakt samt en fri man. De pengarna kan köpa mycket terapi :tungan

man kanske skulle utbilda sig till psykolog.. verkar som man kan göra sig en hacka där sen.. :D

Ni som sagt "gör vad som helst", utan att döda..

Skulle ni skära kuken av er på en seriös klinik, garanterad överlevnad?

Jag ser det som så: pengar ger en makt, makt genererar fina damer - utan snorre kan du inte få utdelning..

Visst man kan få damer utan pengar, so do I.. Men jag skulle inte vilja ha en lyxyacht, carrera gt, xx antal hojjar å massa prylar, utan damer.

Därför kan jag vara utan de dära stålarna. *långsökt*

Men helt seriöst, så kan jag offra det mesta, och leva på existens-minimum, utan någonting, bara man hade jordens finaste flickvän.

:)

Det är vad livet går ut på.. Känna sig älskad, och ha kul. Det går bra utan pengar, förmodligen bättre, då -ju mer pengar man har, desto mer problem.

Sen ska jag inte sticka under stolen med att jag skulle offra ena kulan mot madhondas gunst ;)

IronMike skrev:
Ni som sagt "gör vad som helst", utan att döda..

Skulle ni skära kuken av er på en seriös klinik, garanterad överlevnad?

Jag skrev ju intakt :) inga peniskapningar. Förresten är det tveksamt om någon anser den värd 50 miljarder :rolleyes:

Jag skulle kunna tänka mig att gå med i FI, men det skulle ta emot ordentligt.

allt utom att döda o ha umgänge med nära släkt :3freak :rolleyes: :tungan

eller självmord o såna saker såklart.

Jag skulle nog kunna tänka mig att döda också. Inte vem som helst visserligen, men det finns ju personer som vi helt klart skulle klara oss utan. 50 miljarder är rätt bra betalt för en, ur samhällets perspektiv, oönskad persons liv.

ozeo skrev:
allt utom att döda o ha umgänge med nära släkt :3freak :rolleyes: :tungan

eller självmord o såna saker såklart.

du får 100miljarder om du tar livet av dig... snälla?? :rolleyes: :gnissla

Edit: vad ska du göra med pengarna?

Webspy skrev:
50 Miljarder, det är 50.000 miljoner...... Döda - inga problem.

Enda spärren är min egen fysiska hälsa....

//A
Nja... några fingrar eller tår hade de kunnat få ta! går säkert att bygga nya för de pengarna :tungan

Fluxir skrev:
du får 100miljarder om du tar livet av dig... snälla?? :rolleyes: :gnissla

Edit: vad ska du göra med pengarna?

köpa grejer så klart
:tungan :yoparty

Mackz skrev:
Ja, hur mycket skulle Ni göra för 50 miljarder?
Alla tänkbara grova saker utom att döda/skada någon såklart.
Skulle ni göra allting eller var går gränsen?
Tex, gå naken igenom stan varje dag i 2 veckor utan att få lov och berätta för någon att man får 50 miljarder efter?

Trascha hela sin släkts bostäder totalt utan att berätta att dom kan få ett nytt hus senare?

Helt onödigt att diskutera, men jag brukar diskutera skitsnack med mina polare ibland. Det är jättekul!

Sklija mig från David Saperstein :hihi

eller ev. gifta mig med Suzanne Carlstrand Saperstein :lol

http://www.dagensps.se/artikel.asp?articleID=12994

Har för mig att jag har svarat på en liknande fråga på ett annat forum.
Tror frågan löd:
Skulle du kunna, för 10 miljoner, trycka på en knapp så att en slumpmässig person i världen, inklusive dig, dog på fläcken

Jag svarade ja.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...