Hur mycket jobbar ni? Jag kom precis på att jag jobbar rätt många timmar...
Är säljare och tar med mig mycket administrativt jobb hem, försöker utnyttja tiden på jobbet så effektivt som möjligt till just försäljning, så jag gör allt "restarbete" hemma framför datorn samtidigt som man försöker surfa på SH lite vid sidan om
. Är på kontoret 8.00 - 18.00 , sen jobbar jag ungefär en timma hemma också. Räknar man in rasterna sysslar man altså med jobbet ca 11 timmar om dagen, 5 dagar i veckan. Sedan har jag ju musikproduktionsbolaget och DJandet som tar lite tid me. Igår spelade jag på kvällen, då jobbade jag alltså 16 timmar
. Jag räknade ut förra månaden, och då blev det cirka 260 timmars jobb. Tycker det är kul o jobba, fina pengar, kul arbetskamrater! Det är så det funkar. Hur ser det ut för er?
edit; Försökte göra en poll, men det misslyckades tydligen.
Är säljare och tar med mig mycket administrativt jobb hem, försöker utnyttja tiden på jobbet så effektivt som möjligt till just försäljning, så jag gör allt "restarbete" hemma framför datorn samtidigt som man försöker surfa på SH lite vid sidan om
. Är på kontoret 8.00 - 18.00 , sen jobbar jag ungefär en timma hemma också. Räknar man in rasterna sysslar man altså med jobbet ca 11 timmar om dagen, 5 dagar i veckan. Sedan har jag ju musikproduktionsbolaget och DJandet som tar lite tid me. Igår spelade jag på kvällen, då jobbade jag alltså 16 timmar
. Jag räknade ut förra månaden, och då blev det cirka 260 timmars jobb. Tycker det är kul o jobba, fina pengar, kul arbetskamrater! Det är så det funkar. Hur ser det ut för er?edit; Försökte göra en poll, men det misslyckades tydligen.

)