Hur mkt har ni hunnit?

Hur många mil?

• Antal röstningar
    0
steka skrev:
Cirka 160 mil, men inkluderat två bandagar hitills. Rätt nöjd då jag jaobbar 100 %, pluggar 75 % samt har fru och två barn samt villa med stor tomt...(köper gärna mer tid, någon?) :tungan

Jag har också onödigt mycket tid över..
Kom å köp!!

Hur som helst har jag hunnit med ca 200mil, vilket är dubbelt mot vad min hoj hann rulla förra året.
(Av de 200 är nog 150 ren & skoj nöjesåkning utan något direkt mål. Eller med mål men med rejäla omvägar *ler*)

ca 600 mil och då används inte hojen som pendlar fordon, utan endast för nöjeskörning :yoparty

:pannkyss till Gerry och Fubar. Frågan är hur ni skickar över er tid till mig :va

Har kört 200 mil. Men egentligen handlar det inte om vem som kört längst utan vem som haft roligast.
Nåå, vem har haft roligast?

Okej, min hoj är trasig så jag är bara avis för att ni har hunnit med så många underbara mil.

Jag har kört 150 mil med R1an.. nästan 100mil med motarden och det är dom roligaste 100mil någonsin.. Och det blir bara roligare å roligare.. :tummenupp

//Ronta

Hann med 120 mil (dom 10 dagarna jag var hemma på framsidan), rena nöjesturer inga transporter :yoparty ...Nu sitter man uppe i Umeå och tentapluggar istället :näsblod :död ...ett par veckor...sedan är det "hem" och påt igen :tummenupp

ca 50 i helgen och en massa timmar på crossen, gäller det? :)

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park