Hur mkt har ni hunnit?

Hur många mil?

• Antal röstningar
    0
kan han som röstade runt 1000mil träda fram =)

kanske skulle haft en poll åt banåkarna också ajja de får skriva här med...

När jag ställde på veckan innan påsk så stod mätaren på 1550 mil nu står den på 2220 mil ser jag nog som nytt rekord för en försäsong för min del iaf med tanke på att jag bara körde 600 mil förra året :confused:

och jag räknar nog med ca 1000 mil minst till

Blev runt 100 mil på gamla hojen och nu är jag på väg mot 100 mil på nya före 2/6 så att 100-mila servicen ska kännas motiverad :)

Tycker att det var för få alternativ. Jag har bara hunnit med 20-30 mil än så länge!

0 mil... Axelskada hindrar mig från raceåka och gatcykeln står och skäms med stort hål i blocket efter stakras i nov..... :(

Kommer faktiskt inte ihåg vad mätaren stod på när jag tog ut den första gången för i år.

Gissar på dryga 300mil.

Cirka 160 mil, men inkluderat två bandagar hitills. Rätt nöjd då jag jaobbar 100 %, pluggar 75 % samt har fru och två barn samt villa med stor tomt...(köper gärna mer tid, någon?) :tungan

Har hunnit ganska precis 300mil än så länge, därav 28 mil på 2½ Sviestadkörningar.
Chris Ash: Hur korta är era tränings- tävlingstider, 8,2 mil?

FZ1 skrev:
Har hunnit ganska precis 300mil än så länge, därav 28 mil på 2½ Sviestadkörningar.
Chris Ash: Hur korta är era tränings- tävlingstider, 8,2 mil?

Kvällsträningen körde jag bara 2x20 minuter och på tävlingen (enklare endags) var det 15 min friträning 15 min kval och 10 varv race, då körde jag tre varv på kvalet för att jag låg på slicks när det började regna....

En SM-helg kommer man vanligtvis 20-30 mil på.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park