Hur man vinklar "lite" i ett hopp.

Dominator-Rocks skrev:
2618027 Skitunge:näsblod Du är bara avundsjuk!:D

haha, nej vet du vad.
När jag gör sådär så snurrar jag runt ett helt varv och sedan tillbaka igen.

För att göra det lite svårt ibland så brukar jag även dra ner gylfen och pissa mitt namn på marken med Comic Sans MS-stil mitt i snurren:tummenupp

Last edited:
rejser skrev:
2618335 Möjligtvis kan du ha köpt en hjälm av Marcus "Bubben" Hansson.

James "Bubba" Stewart är amerikan och bor i florida. Men vad vet jag, du kanske var där och köpte en lila hjälm ;)

du har alldeles rätt:rolleyes:

Two stroke man skrev:
2618405 Som här:
http://www.doublezeroproductions.com/videos/jamesstewartvideo.html

Det finns nog inget härligare att se än vassa tvåtaktare som blir piskat skiten ur.

Ja de e helt otroligt, sånt tempo och sån aggresivitet. det är kul att se!
Han har ju allt som krävs för att köra ylande blå rökare :D Jag gillar inte synen av honom på kxf faktiskt.

OT: Men får man verkligen kalla sig two stroke man och vara ägare till 3st 4-taktare och nada blå rökare? :blah

SkaD skrev:
2619486 Ja de e helt otroligt, sånt tempo och sån aggresivitet. det är kul att se!
Han har ju allt som krävs för att köra ylande blå rökare :D Jag gillar inte synen av honom på kxf faktiskt.

OT: Men får man verkligen kalla sig two stroke man och vara ägare till 3st 4-taktare och nada blå rökare? :blah

:näsblod Vet att jag är en hora men TDR250n är faktiskt en blårökare som dessutom har en RD350-motor som väntar på tjänstgöring.
XTn köpte jag för att ha en hoj som man bara behöver tanka och köra.
YZF!? Jag vad gör man när touringhojarna får ha dubbelt så mycket kubik i handikap? Dessutom har jag aldrig haft så billigar crosstimmar som nu.
Men säg inte det till nån!!!

Two stroke man skrev:
2619504 :näsblod Vet att jag är en hora men TDR250n är faktiskt en blårökare som dessutom har en RD350-motor som väntar på tjänstgöring.
XTn köpte jag för att ha en hoj som man bara behöver tanka och köra.
YZF!? Jag vad gör man när touringhojarna får ha dubbelt så mycket kubik i handikap? Dessutom har jag aldrig haft så billigar crosstimmar som nu.
Men säg inte det till nån!!!

Jaha, my bad! jag missade att 250in var en 2takt. RD 350 är skoj! det har man haft ett par adrenalinturer på ... dumma kethupeffekt hehe.
Men touringhoj på endurospåret/crossbanan är iaf oförlåtligt, men jag ska inte skvallra :D

Deepstarstunter skrev:
2618638 är nån som har gjort 360 om jag inte kommer ihåg helt fel :tungan

Kollade på Xgames för nå veckor sen så var det än som tänkte göra de också, fast han ångra sig halvvägs o landade med hojen sidleds. Han vart liggandes ett bra tag innan dom bärde ut han men han klarade sig iaf.

Aviation skrev:
2626181 Kollade på Xgames för nå veckor sen så var det än som tänkte göra de också, fast han ångra sig halvvägs o landade med hojen sidleds. Han vart liggandes ett bra tag innan dom bärde ut han men han klarade sig iaf.

360 på crosshoj har de gjort i 2-3år nu..plättlätt:rolleyes:

*/ ?>
Nyheter
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Back