Hur man stylar en hamburgare...

dOLKO

Erfaren
Gick med
9 Apr 2006
Hoj
Triumph Sprint RS 02:a, Impala 65:a .
Det är därför Donkens burgare ser schyssta ut på reklambilderna och inte så lik den blöta våfflan man brukar få...

[YOUTUBE-ID]fUjz_eiIX8k[/YOUTUBE-ID]

Har sett den där innan, jävla fusk är vad det är:mad:

...spela roll? :va

När man äter skräpmat är man ändå oftast full som en kastrull och skulle ändå inte kunna se skillnaden på en vacker eller ful hamburgare.

[EDIT] Gäller andra saker med. :gnissla ( läs cheyer )

Jag var inte helt seriös. :D
Mat kan se ut hur fan som helst. Bara det smakar bra.

Det är mycket fuffens i matvärlden. Svarta oliver man tjöper på burk är oftast gröna som färgats svarta för att man inte orkar vänta på att de skall mogna. Riktiga svarta oliver är större och lite gråbruna.

Mat kan se ut hur fan som helst. Bara det smakar bra.

Nja,har käkat helstekt kanin och det smakade hur bra som helst men jag hade lite svårt att få ner det ändå,kunde lixom föreställa mig den ulliga pälsbollen på en grön äng när han kom ut från ugnen.

Henrik

Nja,har käkat helstekt kanin och det smakade hur bra som helst men jag hade lite svårt att få ner det ändå,kunde lixom föreställa mig den ulliga pälsbollen på en grön äng när han kom ut från ugnen.

Henrik

Men med denna reklam så blir man sugen!

Bifogat

• 11034_171351804022_783239022_2876600_2496192_n.jpg
    11034_171351804022_783239022_2876600_2496192_n.jpg
    59.6 KB · Visningar: 94
Men med denna reklam så blir man sugen!

He he,gjorde förmodligen det sämsta man kan göra om man är lite blödig istället.
Var hem till uppfödaren av lille stampe och likt en finare restaurangs hummertank så pekade jag ut min middag i sin bur,han plockade ut kaninen och kelade lite med den innan jag fick klappa den lite,dagen efter hämtade jag en flådd urtagen kanin som jag helstekte i ugn. :)

Skulle nog gjort gryta av den istället,tjejen som var med och kollade ville inte äta när hon såg den...

Henrik

Det där har jag tänkt på många ggr.
Om jag pekar på en fluffig o fin reklam Bigmac, och sen får den vanliga slafsburgaren.
Borde man inte vägra att ta emot den, det är ju trots allt inte det jag beställt?

Det är lite som att beställa en ny bil men få levererat en bil med 30k på mätarn, rosthål överallt och med blåst toppackning

Processad mat blir mänsklighetens långsamma död!

Bland det värsta jag käkat är på KFC - så vidrigt.

Jag brukar titta noga på McD:s cheesburgare ibland.....man borde klaga, men orkar inte....dom ser fan helt överkörda ut.....
McD och BK är helt hopplösa, man blir bara förbannad när man får in det dom kallar burgare. Ett jävla skämt. Sen försöker man ta en tugga å blir ännu mer förbannad. :mad:

Tacka vet jag:
6a00d8341c093353ef01127945554d28a4-550wi

Last edited:
Arby's Beef 'n' Cheddar

Vad fan är det där för nånting, den ser ju rent av FakKing vidrig ut, nått med grått slafs som ser ut som gammal hjärna och sen bröd runt om liksom. Betalar IDIOTER för sånt där skit eller???
Jävla idiotjävlar som går på såna där skithak och sen har the guts att klaga!!
Skärpning för helvete.

Jag blir fan sné när jag ser sånt där skit.

Och ja, jag tittar på den "fina" bilden.

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...