Hur man spenderar julafton

Men det var själva fan vad du lutar! Och snö har ni också! Innan jag lämnade Ume för julfirande i sthlm var det regn och plusgrader.

Edit: HUr gammal är syster? :näsblod

Umeå ja, men det är ju långt söder ut :tummenupp

Om jag är 22 är syster 20, jag brukar va dålig på komma ihåg hur gammal jag är sen jag passerade 18 :tungan

Här kommer några bilder från idag me min egen hoj, en CR250R tvåtakt :tummenupp

Bilder av Jens "Jesseboy" Larsson:
1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

Men seriööööst vilka jävla nedlägg!! Du sitter ju för fan nästan på motorn :3freak
Skulle vara kul att kanske ta en photoshoot någongång =)

han har ju fötterna i :fakta
ironimode av: satan vad coolt det ser ut, riktigt feta nedlägg!:yoparty :tummenupp och sen wheelie på is:näsblod jag kan fan inte ens på asfalt:näsblod

Har du ingen film på när du ställer Husabergventiler Olle?:D

Ja jag fuskar me foten i, jag brukar inte göra det men det behövs om man ska lägga ner tills det lyfter i chassiet :(

Men seriööööst vilka jävla nedlägg!! Du sitter ju för fan nästan på motorn :3freak
Skulle vara kul att kanske ta en photoshoot någongång =)

Imorrn hade jag tänkt köra om du e sugen på åka upp till Skellefteå. En polare kommer hit på söndag från Umeå men jag tror det är sämre väder då!

Imorrn hade jag tänkt köra om du e sugen på åka upp till Skellefteå. En polare kommer hit på söndag från Umeå men jag tror det är sämre väder då!

Skulle vara mega att hänga med. Dock är jag fortfarande i Stockholm. Men än är inte vintern över =)

Skulle vara mega att hänga med. Dock är jag fortfarande i Stockholm. Men än är inte vintern över =)

Jag fick släpp och rensade msn listan för ett tag sen men du har kanske kvar mig, skriv bara till mig på fredagarna så vet jag var när och hur vi kör på helgen (för det gör vi nästan alltid!) :tummenupp

Nyheter
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande