Hur man raggar...

Fredrich

Susar omkring på Autobahn
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blå ZX-9R. Mod: 00, Hugger, blått kåpglas, ombestyckade förgasare, Titan AkrapÖvik-bolton.
Klockan 12:41 fick jag ett sms...
"Vad lyssar du på för musik?" ( på Tyska ).
Helt nytt nummer, jag hade inte en aning om vem som skickat messet...

Svarade med "Just nu: Alanis Morisette - Still"... , "och själv?"
Fick svar och sedan spammade vi varandra med sms i en timme...

Frågade inte vad personen hette men fick en E-mail adress...
Med den så tog jag reda på att det är en person i en viss stadsdel som har den.

Och det enda jag gjort i den delen av stan är att lämna in min kamera på reparation.

Tydligen så är det tjejen i receptionen som är
"Galen i musik, motorcyklar och långt hår" som raggar på mig... ; )

Och hon var, om jag inte minns HELT åt skogen, helt okej...
Så... nu vet ni hur man gör... :fakta

Så då kanske någon kan förklara HUR sjutton jag lyckades med det själv???? :confused:

Hoppas du inte får en snygg telräkning har kompisar som helt utan anledning fått sms med dom mest konstiga meddelanden och när dom har svarat så har det kostat sviskon. :eek:

Men det kanske är som du säger att "fjällan" i affärn har letat reda på dej och ja.... som sagt chattat med dej. Vore ju jäkligt kul i så fall. Lite långsökt kanske men ändå. good luck :tummenupp

Hoppas att hon inte blir avskräckt när hon ser att det är en kwacka du kör :D

Finns ingen sådan tjänst i Tyskland.
Det mesta i adress och telefon-väg är sekretessbelagt om det handlar om privatpersoner.
Ett djäkla skit när man behöver adressen eller numret till polaren. :mad:

Angående teleräkning så kör jag med kontantkort... Slipper obehagliga överraskningar då...

Och nej, hon blev inte avskräckt när jag berättade att jag kör ZX-9R, tvärtom. :fakta

EDIT: Bör tillägga att hon skrev att "egentligen är det orättvist att jag känner dig ( har sett dig ) och du inte mig *skratt* "

Vilket helt klart stödjer min kamera-teori.

Last edited:
Fick helt plötsligt en obeskrivlig lust att åka och lämna in ett av mina objektiv på service. Måste ju finnas någon motorcykelkille-diggande, kameraservande flicka med fördelaktigt utseende även här.

McB skrev:
Fick helt plötsligt en obeskrivlig lust att åka och lämna in ett av mina objektiv på service. Måste ju finnas någon motorcykelkille-diggande, kameraservande flicka med fördelaktigt utseende även här.

Det finns en dam på Fotoquick i stan som väger sisådär 130 kilo. Du vill väl ha något att krama på?

En del brudar funkar så..har ni aldrig blivit uppraggade?
Krogen räknas inte, då är alla fulla o glömmer bort sitt vanliga beteende.

fick ungäför samma sms men jag vet vem personen är och vill bara vara kompis med henne men vad gör man när hon skriver : ligger här ensam i sängen men det fattas något vet du vad........ :skrämd :notme

AleX skrev:
fick ungäför samma sms men jag vet vem personen är och vill bara vara kompis med henne men vad gör man när hon skriver : ligger här ensam i sängen men det fattas något vet du vad........ :skrämd :notme

Typiskt kvinnor, hur ska man kunna veta det. Ett täcke? En kudde till? Helt omöjliga dem där sittkissarna :D ;)

Henken skrev:
Typiskt kvinnor, hur ska man kunna veta det. Ett täcke? En kudde till? Helt omöjliga dem där sittkissarna :D ;)

åååååå så dumt av mig det måste vara att hon behövde en kudde :p :squid

Macho Woman skrev:
Det finns en dam på Fotoquick i stan som väger sisådär 130 kilo. Du vill väl ha något att krama på?

Vilket av orden "fördelaktigt utseende" var det som inte gick fram ordentligt? :7peta

Nyheter
ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis” 

Screenshot Nya BMW F 450...

Nya MV Agusta Brutale 800

MV Agusta Brutale har länge...

YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT

Inför 2026 uppdateras maski...

Ducati lanserar racingakademi för framtidens stjärnor