Hur man leker omvända rollers leken, med en butiks väktare

Nej jag var punktmarkerad av vakten, han stod en halvmeter bredvid mig plockade förstrött i varor men hade 100% fokus på mig. Vidare följde han efter mig två varv runt butiken, utan att släppa mig med blicken. Så var klart klassad som potentiell snattare.
En BK som står en halvmeter bakom sitt objekt är antingen en rent usel BK och/eller en total nybörjare, eller så va det inte en BK, utan vanlig svensson som tyckte att det va skitkul att driva med dig :D Kolla om du kan hitta motsvarande tråd på Flashback, där nån har lekt BK med nån oljig typ han hittade på Clas Ohlson :hihi

Fast visst finns det lustiga väktare. Jag stod inne i en affär med fotoförbud och väntade på tjejen för några år sen. Framför mig stod en väktare och spanade, och han verkade inte va vassaste kniven i lådan, så jag tog upp mobilen och började fota lite här och var, för att se vad han skulle göra. Han upptäckte det för all del, men han började posera framför kameran istället :rofl Jag skakade på huvudet och gick... Han blev tydligen inte kvar där så länge fick jag höra ryktesvägen :hihi

En BK som står en halvmeter bakom sitt objekt är antingen en rent usel BK och/eller en total nybörjare, eller så va det inte en BK, utan vanlig svensson som tyckte att det va skitkul att driva med dig :D Kolla om du kan hitta motsvarande tråd på Flashback, där nån har lekt BK med nån oljig typ han hittade på Clas Ohlson :hihi

Fast visst finns det lustiga väktare. Jag stod inne i en affär med fotoförbud och väntade på tjejen för några år sen. Framför mig stod en väktare och spanade, och han verkade inte va vassaste kniven i lådan, så jag tog upp mobilen och började fota lite här och var, för att se vad han skulle göra. Han upptäckte det för all del, men han började posera framför kameran istället :rofl Jag skakade på huvudet och gick... Han blev tydligen inte kvar där så länge fick jag höra ryktesvägen :hihi

Han bar väktaruniform. Antagligen ville han stressa "snattaren" ut ur affären.

Han bar väktaruniform. Antagligen ville han stressa "snattaren" ut ur affären.

Han var alltså uniformerad? Då var han garanterat bara uttråkad efter halva hans 12timmars pass i samma butik o kände för att följa efter nån ful jävel, gripa snattare i uniform gör man inte, man går bara runt o försöker hålla sig vaken.

Han var alltså uniformerad? Då var han garanterat bara uttråkad efter halva hans 12timmars pass i samma butik o kände för att följa efter nån ful jävel, gripa snattare i uniform gör man inte, man går bara runt o försöker hålla sig vaken.

Näe, snattare har sällan uniform

Vad tycker RoLLER om att du vänder på hans lekar då?

Vet du, det har tagit mig fram till nu och läsa det som roller o inte RoLLeR. Fan vad skadad man är.
:hihi

Känner du dig personligen påhoppad/angripen av innehållet i min tråd? Varför du då måste försvara väktarkåren?
Ta det lugnt, det är inte dig jag skriver om.

Känner du dig personligen påhoppad/angripen av innehållet i min tråd? Varför du då måste försvara väktarkåren?
Ta det lugnt, det är inte dig jag skriver om.

Nej känner mig inte påhoppad, skiter väl i vad du eller väktaren gör om dagarna, men du skapade en tråd i ett forum.
Förstår att din tanke var att du skulle få massa gillainlägg men det funkar inte alltid så på ett forum.

Nej känner mig inte påhoppad, skiter väl i vad du eller väktaren gör om dagarna, men du skapade en tråd i ett forum.
Förstår att din tanke var att du skulle få massa gillainlägg men det funkar inte alltid så på ett forum.

Precis - så ska det vara, alla kan inte gilla det som skrivs & det är heller inte meningen. Tänk vad trist det skulle vara om alla bara höll med & gillade ett inlägg. Tråden skulle självdö i brist på input av kritik, beröm, frågor & diskussion.

Slutreplik i denna tråd.

Nyheter
HJC stärker kundrelationen

Pressrelease från HJC Helme...

Sportsterbygge i nästa nummer

I Allt om MC nummer 8 komme...

Dags för gräsgasa hos Hydet

Den 1 augusti kör Hydet MC ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...