Hur man kan köra i regn

Dom äter ju mycket fisk i japan, undra om det beror på det?

Kanske skulle ta en laxmacka....

Ja ,jag hoppas då på att de begränsar tractioncontrol i Moto Gp mer än vad de har idag. Visst,det är inte kul om halva startfältet bryter,men det är fasiken bra underhållning att se skickliga förare.

Ryuchi Kiyonari är en ny idol efter det racet. Satt i helspänn racet igenom och kunde låta bli att skrika till som en liten flicka ibland:D

Har man vunnit BSB så har man:)

I regn blir det ju roligare race när det är traction controll involverad. Mindre som vurpar och det gasas friskt ändå!

Tractioncontrol at it's very best :tummenupp

Yupp, speciellt under inbromsningarna! :D

Skämt o sido killen saknar ju allt vad nerver heter OCH har en kontroll (avslappnad körstil) som heter duga trots förhållanden som åt minstånde till synes verkar skifta från en del av banan/kurva till en annan! Skickligt!!! :rock

Önskar man hade 1/10-del av hans förmåga!

Mvh!
// Niklas

nybörjarfråga: har killen på filmen hjälpmedel (traction control) på sin mc?

Men dom där inbromsningarna är störda. När jag försöker bromsa hårt i regn så krashar jag :va

Han är säkert skitduktig, men hade det inte varit ännu skickligare om han kört likadant utan tractioncontrol?
Är det inte bara hålla fullt med tractioncontrol och låta tekniken sköta resten?

Han är säkert skitduktig, men hade det inte varit ännu skickligare om han kört likadant utan tractioncontrol?
Är det inte bara hålla fullt med tractioncontrol och låta tekniken sköta resten?
Jo, hojarna har autopilot idag. :rolleyes:

Nyheter
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör