Nisse Järnet
pschyy =D
Jaaa nu kommer den efterlängtade filmen!
http://cayle.homeftp.net/sporthoj/master.wmv
Screen från filmen:
http://cayle.homeftp.net/sporthoj/master.wmv
Screen från filmen:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
De e MikkE som e kameraman i filmen, vettefan vad det ärYamahaJojje skrev:vad har du för kamera?
Dom andra var ju korta, så jag tänkte göra den här lite längre!!½½!½NoicE skrev:ojojojoj...
DU MÅSTE GÖRA KORTARE FILMER½!!½½!![]()
det kan jag svara på. det är en Casio EX-Z3Nisse Järnet skrev:De e MikkE som e kameraman i filmen, vettefan vad det är![]()
Hmm digitalkamera med ljud? JAg ska köpa video kamera nu men det e förbannat dyrt!MikkE skrev:det kan jag svara på. det är en Casio EX-Z3
FAKTA:
3.3 miljoner pixlar (3.1 effektiva)
- 3x zoom (35-105 mm i 35mm formatet)
- Närgräns: 6 cm i makroläge
- SD/MMC- minneskort
- JPEG
- Inbyggt 10MB internminne
- Möjlighet till filmsekvens 320x240
- Storlek:87 x 57 x 22.9 mm
- Vikt: 126 gram utan batteri och minneskort
Årets digitala fotoprodukt Casio Exilim EX-Z3 2003-2004 enligt EISA - "...Låt dig inte luras av det extremt tunna, fickvänliga formatet. Casio Exilim EX-Z3 är visserligen väldigt kompakt men med en 3,2 megapixel bildsensor erbjuder den hög prestanda..."
Liten och elegant. 9 av 10 enligt Digital Foto för alla nr 2 - 2003:
- "...Så liten att du alltid kan ha den med dig och så bra att den sällan sviker..."
Nisse Järnet skrev:Dom andra var ju korta, så jag tänkte göra den här lite längre!!½½!½![]()

YamahaJojje skrev:Hmm digitalkamera med ljud? JAg ska köpa video kamera nu men det e förbannat dyrt!
Sjukt kul!!jag hade tänkt lägga till typ 1k för attt köpa en DV kamera istället, men nu blev det min Casio och den andra kommer väl snart..YamahaJojje skrev:Hmm digitalkamera med ljud? JAg ska köpa video kamera nu men det e förbannat dyrt!

NoicE skrev:DU MÅSTE GÖRA KORTARE FILMER½!!½½!![]()
Penguin skrev:Och du måste sluta skriva en massa ½½½½½ bland dina utropstecken HELA TIDEN! Har du problem med ditt tangentbord eller?

|
|
Custom Bike Show den 6e juni.
När Twin Club MC i Norrtälj... |
|
|
Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo
Mötets ordförande Anna Iwar... |
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride
Den 17 maj är det åter dags... |
|