Hur man kör 1000cc som man kör fiddy

Jason Pullen är fanimej världens ballaste hojåkare. Gillar att han gör samma greyer som sportstuntarna med sin pjäs. Highchair-cirklar, mm.

[YOUTUBE-ID]M6tEgYLoUfU[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]ARW3lUvE-sA&feature[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Jo jag vet att jämförelsen haltade lite, med det var bara för att travestera på trådrubriken. "Att köra en 320-kilos Harley som en driftingbil" skulle jag sagt annars.

Nja den haltade väl lite mer än lite... :hihi Men halvkul att se...
Men jag ser fram emot TS bilder när han gör tricket med fiddyn som dom gör med tusen.... eller har jag missat det nånstans?

Jason Pullen är fanimej världens ballaste hojåkare. Gillar att han gör samma greyer som sportstuntarna med sin pjäs. Highchair-cirklar, mm.
*Sköna filmer*

Ja han är riktigt cool tycker jag med, dessutom 38 bast och därmed minst 15 år äldre än de flesta andra stuntkidsen, dessutom skönt prestigelös. :D

Last edited:
Hoppet i första inlägget va ju riktigt grymt! :bow Hd killen va också grym.. inga speciella trick men med en fläskig hd? :skrämd

Ja det är rent magiskt att se någon benhandla en hoj så. Med sån kontroll...jag fixar inte ens knäskrap eller att slanga.

jävlar... han på håde va ju grym....

Nu vet iaf jag hur man lägger in länkar som man skall :tungan
Ja men killen är ju helt sjuk i huvet! Kastar runt den stackars blysläden som om den vore gjord av skumgummi eller något :3freak

Fyy faan för att våga göra en sån stoppie lär man verkligen behöva ha "balls of steel" :D Skulle va kul att se träningsklipp från innan killen kunde sätta tricket, måste blivit en del obekväma vurpor :näsblod

______

Ja Jason Pullen är Kung :yoparty

Fy fan vad sjukt! :3freak

Nån som lånar ut sin hoj lr?:rolleyes:

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti