Hur man INTE lyckas skaffa körkort!

Det är en bra hoj! Skitfel kan hända alla hojar! Trist bara att det skulle hända just då :-(
Om du menar att det är en pålitlig evighetsmaskin så är den bra, men det är en förbannat tråkig hoj att köra. Tur att man bara har A1 i två år :)

Grattis! Höll på att säga "synd att säsongen snart är slut bra" så kom jag å tänka på när jag hade min 125a första året. Bara det inte var minus ute så tog jag hojen :brinnerup

Stod det 8:30 i ditt bokningspapper, då?
Om det gjorde det så har ju transportstyrelsen varit ansvariga till att du missade 8:15-tiden, och du borde egentligen aldrig ha behövt sikta på 13-tiden. Mc:n fungerade ju på morgonen.
Du borde fått ersättning, snarare än att behöva betala en icke använd uppkörning.

Stod det 8:30 i ditt bokningspapper, då?
Om det gjorde det så har ju transportstyrelsen varit ansvariga till att du missade 8:15-tiden, och du borde egentligen aldrig ha behövt sikta på 13-tiden. Mc:n fungerade ju på morgonen.
Du borde fått ersättning, snarare än att behöva betala en icke använd uppkörning.

Jodå det stod det minsann! Och mjo det kan man ju tycka, men det är ju ett statligt företag så dom gör väl lite som dom vill misstänker jag... :näsblod

Men det blev ju inte katastrof nu i slutändan iallafall, jag fick ju kortet trots allt! Så jag är nöjd hur som helst :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman