Hur man förvandlar en stunthoj till räcer

En riktig räcer måste räcerväxlas, bara att suga tag i lädret och gilla läget.

Bifogat

• 100_0525.jpg
    100_0525.jpg
    93.9 KB · Visningar: 168
Lite småsaker kvar att fixa, snart går CUM bussen ner till Misano :yoparty

Bifogat

• 100_0527.jpg
    100_0527.jpg
    112.7 KB · Visningar: 385
Har inte velat kommentera innan men OM Italienarna släpper in dig på Misano med den hojen så är dom galnare än en släggkastare i en porslinsbutik.
Man får ju epilepsi bara man tittar på den.

Tänk på att Italianos har sinne för färg, form och design. Du har ju själv en Barsk-etta.

Du har nyss slängt grejjer som kunde gjort en stuntkille som mig lyckligare än på julafton ! Smisk borde du ha ! :rolleyes: :D

Den där handbromsen hade suttit sjuuukt fint på mitt nya projekt ;)

Om du ber snällt så kan jag skicka en film när min stunthora blir misshandlad haha :tuttar

Du har nyss slängt grejjer som kunde gjort en stuntkille som mig lyckligare än på julafton ! Smisk borde du ha ! :rolleyes: :D

Den där handbromsen hade suttit sjuuukt fint på mitt nya projekt ;)

Om du ber snällt så kan jag skicka en film när min stunthora blir misshandlad haha :tuttar

Handbromsen sitter kvar, kan vara bra att ha om man ska garagevända i depån.

Gult ställ med lila puckar och rosa hjälm så borde vilken färgfirma som helst vara villig att sponsa :D

Strunta i hur lackeringen ser ut, den gör en inte snabbare på banan, bara i depån. Hoppas du hinner med bussen ner, Italienare är färglada typer :tummenupp

/R

Last edited:
Shakedown skedde idag, Hyndan är nu en lätt och smidig slinka, hon lyder minsta lilla vink och varvar villigt.

Alltid lika kul att testa något nytt, man vet aldrig om man gillar det förens man har provat.

Hynda-slinkan känns spänstig och lätt att få dit man vill, att hon sedan är lite dyr i drift det får man ta, det kostar att ligga på BOTT.

Alltid lika kul att testa något nytt, man vet aldrig om man gillar det förens man har provat.

Hynda-slinkan känns spänstig och lätt att få dit man vill, att hon sedan är lite dyr i drift det får man ta, det kostar att ligga på BOTT.

O hur ska farbror orka med den unga hyndan i Italien då?(jag kan hjälpa dig he he!) Nu åker vi snart:yoparty

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025