Hur man förvandlar en stunthoj till räcer

Grattis!
Du har precis totalförstört en jäkligt fin hoj:huvet
Men inte går väl han in i stuntforumet och gnäller över när ni med spett och slägga modifierar rejshojar som fabriken har lagt tusentals timmar på att utveckla och designa? :va

Jag ger tummen upp till GSXR1100R. Må detta bli en giftig räser som körs som den är bygd för. :tummenupp

:D
Ja jäklar vad det tänder till hos stuntarna!

Jag berömmer den här räddningsaktionen.

Grattis!
Du har precis totalförstört en jäkligt fin hoj:huvet

Hur man kan tycka att det är fint med en sönderbucklad tank är för mej ett mysterium?!?! Tror jag såg nån tråd häromdagen om hur man bäst bucklar ner en tank, hur många raceåkare var där och hackade om det?:näsblod

kapa kapa kapa kapa!!!! bort med all spår av misshandel av hojen i form av stunt! nu ska hojen få rulla som DEN sjælv vill!! :yoparty

För att jävlas kan jag säga att jag krashade den där hojen när den i princip var ny....

Och det var jag som köpte buren du nyss kapade bort för runt 3000-3500kr... :D

För att jävlas kan jag säga att jag krashade den där hojen när den i princip var ny....

Och det var jag som köpte buren du nyss kapade bort för runt 3000-3500kr... :D

hahahahha .... :D

Hojen har ju ett par år på nacken, det mesta är fastrostat, bara att såga bort skiten.

Par år på nacken? Men du lille vännen.. :pannkyss Det är ingen gamal hoj, Du kanske såg din egna och råkade mecka sönder den? :tungan

Om man tar en gassvets o värmer bultarna så kan man ta av saker och sedan få bra betalt för delarna.... Men å andra sidan är väl Kg priset på metallskrot på väg upp om jag inte såg fel på senaste fakturan från Järnkonstruktion :p

de e för fan hans hoj, låt han göra vad fan han vill med den o sluta kritisera

Hehe,, tror inte de e hans hoj... Hans fraktobjekt om jag inte fått fel för mig... :D

Last edited:
Har du fått en styrning söder över? Kul att nån upptäckt din talang :)
Jag fick ett erbjudande som inte gick att motstå, känns dessutom skönt att befria Hyndan från allt plattjärn/armeringsjärn som någon bakfull bonde svetsat dit.

om två veckor rullar vi söderut till sol och värme, det ska bli kul att pressa Hyndan på en riktig bana.

BRA JOBBAT GSXR1100R! Trevligt att se en hoj kan räddas.

I övrigt så gör du ju med din hoj som du vill. Om folk har problem med det så kanske de skall börja med att fundera hur de själv gör med en tank som kostar X antal tusenlappar obucklad innan de kommenterar.

Jag fick ett erbjudande som inte gick att motstå, känns dessutom skönt att befria Hyndan från allt plattjärn/armeringsjärn som någon bakfull bonde svetsat dit.

om två veckor rullar vi söderut till sol och värme, det ska bli kul att pressa Hyndan på en riktig bana.

Nu får du utveckla dig, vad är på gång?

Lycka till med operationen hoppas din patient minns vem den var innan den burades in bara :D

Gött å se fler som låter inburade hojar komma ut till sitt rätta jag! :tummenupp

Dock sålde jag av mina delar för en billig penning...

Riktigt dåliga foton...jag VET!

Bifogat

• 600rr07-1.JPG
    600rr07-1.JPG
    187.7 KB · Visningar: 182
  • 600rr07-2.jpg
    600rr07-2.jpg
    62.6 KB · Visningar: 170
Gött å se fler som låter inburade hojar komma ut till sitt rätta jag! :tummenupp

Dock sålde jag av mina delar för en billig penning...

Riktigt dåliga foton...jag VET!
Ohhh nej, big misstake... nu kommer dina gamla strunt-delar att infektera ännu en potentiell racehoj, du skulla ha sågat sönder skiten och kastat det på tippen.

Upp till kamp mot struntet, befria en strunthoj ur sin bur.

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025