Hur man dissikerar en mobil (gör det själv-tips)

Detta kan behövas på min Sony Ericsson C905. Den går sönder hela jävla tiden och varje gång jag skickar in den på reparation så får jag tillbaka den med ett annat fel istället. Ska det göras ordentligt så måste man göra det själv.

Detta kan behövas på min Sony Ericsson C905. Den går sönder hela jävla tiden och varje gång jag skickar in den på reparation så får jag tillbaka den med ett annat fel istället. Ska det göras ordentligt så måste man göra det själv.

Mm har en w902 som är likadan.. Börja med trasig knappsatts. Byttes på garanti borta 7dagar. Kom tillbaka med glapp i minneskortshållaren. In igen var borta i 15dagar. Kom tillbaka med glapp i laddkontakten:D

Va därför jag började leta efter en sådan här sida:D

Jo tack, jag känner igen det där! :mad: Jag fick problem med min P990, den låste sig permanent, och till slut fick man inte igång den. Så jag lämnade in den på garantirep, fick tillbaka den efter nån vecka, å den hade gått igenom alla tester så bra så. Fine, jag åkte hem å drog igång mobilen. Å den va lika kass som innan, så jag åkte tillbaka, lagom grinig. Nästa gång jag fick tillbaka den testade jag den direkt i affären, då gick den inte ens igång, komplett stendöd. Trots att dom hade skickat med ett papper som beskrev att den minsann hade klarat alla tester så bra så :huvet Då va Telia jävligt snabba med att ge mig en ny mobil faktiskt :tummenupp Fast deras verkstadsfirma (extern, som utför jobb åt bla Telia) verkar ju vara riktiga klåpare! Hur fan testade dom min mobil, som brevpress eller?!

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg