!!Hur man dödar en mazda rx7 Sjukt!!

bonebreak skrev:
Helt sinnessjukt gjort!! dom måste ha haft en bra anledning !!
Imponerande att motorn palla så länge!! ni som inte pallar med hela det händer grejer runt 7,20 min!!

http://home.comcast.net/~ijcobra/pop.wmv



MEN!!!!! du han lägga in den precis före mig!!!!!!

Där fick ni alla som säger att motorerna inte tål att plågas!!!! :banana
VARVSTOPP RULES!!!! :D
 
Oj..... den motorn skulle de ha ihjäl.

Rätt kungligt gjort :D
 
Varför gör man nåt sånt? Jag hade gärna bytt ut min gamla saab mot deras rx7. Innan filmen gjordes...
 
vilka NÖTTER...
jag blev inte förvånad över att dom inte visste att avgasröret skulle bli varmt... IQ.fiskmås.. :kocko

bilen däremot... kan man nog bara byta topp-packningen på
eller toppen om den har slagit sej..
den va ju ganska komplös när dom försökte starta den i slutet.
 
Skulle tro att rotorhuset, samtilga packningar, gavlar (motsvarande topp) och eventuellt rotorn har gett sig, helrenovering med andra ord...

MoosE skrev:
vilka NÖTTER...
jag blev inte förvånad över att dom inte visste att avgasröret skulle bli varmt... IQ.fiskmås.. :kocko

bilen däremot... kan man nog bara byta topp-packningen på
eller toppen om den har slagit sej..
den va ju ganska komplös när dom försökte starta den i slutet.
 
PMR skrev:
Skulle tro att rotorhuset, samtilga packningar, gavlar (motsvarande topp) och eventuellt rotorn har gett sig, helrenovering med andra ord...

SANT!!

tänkte inte på att det satt en wankel snurra i dom där :)
 
Jag mår helt enkelt illa när man ser att såna där kapitalvaror förstörs till ingen nytta.. Som när dom skickade en sprillans hyndai till skroten... Fan ge skiten till mig istället!!!!!
 
Det låter som att han säger att en rptorn redan är körd, det är nog däför de kommer på o testa den rotor som funkar. Dessutom verkar det som att de skall byta motor.
 
amullo skrev:
Det låter som att han säger att en rptorn redan är körd, det är nog däför de kommer på o testa den rotor som funkar. Dessutom verkar det som att de skall byta motor.

Ja möjligt, men det är ju en bra ide att spara den gamla motorn och ha som reservdelsplock... :mad:
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top